2maz_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 hei alle sammen. er det noen som om man kan koble til et bluetooth tastatur til htc desire. hvis man kan det, trenger man vel en slags driver for dette? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) hei alle sammen. er det noen som om man kan koble til et bluetooth tastatur til htc desire. hvis man kan det, trenger man vel en slags driver for dette? Jeg vil nok anbefale at du spør en butikk som selger et slikt tastatur for å være på den sikre siden. Min erfaring er derimot at man kun på mobiltelefoner kopler til slikt ekstrautstyr på samme måte som man kopler sammen 2 telefoner, dvs, man taster inn en kode man blir enige om på enhet x på enhet y, så fungerer det meste normalt. Ekstrautstyr som trådløse hodetelefoner og tastatur har en kode i bruksanvisninga som du må taste inn på telefonen når du kopler til. Jeg vil så absolutt tro at om det skulle være drivere vil disse ligge "lagret" i en eller annen form for brikke på tastaturet. Anyways, ikke ta det jeg skriver her for god fisk, ta heller kontakt med butikk. En telefon til en eller annnen butikk som selger det er jo nok det, så det er jo ikke mye stress. Endret 17. juni 2010 av Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå