Terje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! Da har vi lansert chat til forumet. Trykk på chat i menyen øverst eller til høyre/venstre, alt etter hvilket skin du bruker. Inne i rommet kan du prate med andre felles eller åpne en egen samtale med en bruker ved å klikke på navnet/nicket. Dette er et prøveprosjekt fra vår side. Vi håper og tror at deltagerne vil holde en høflig tone i chaten som i forumet forøvrig slik at dette kan bli et permanent tilbud til brukerne. Etter hvert kan det bli aktuelt med egne moderatorer her, men det avventer vi litt med foreløpig. - Terje Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kjempe bra! Og så passende nå som E3 sparker igang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Flott dette, men hadde det vært mulig å kanskje få det til å gå i et nytt vindu, og bare med chatten. Noe ala som det er på facebook hvis man går på "options - pop out chat" eller noe lignende (dårlig eksempel, men la gå..). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er jo bare å åpne chaten i en ny fane og surfe på forumet i en annen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er jo bare å åpne chaten i en ny fane og surfe på forumet i en annen. Selvsagt går det også ann, er faktisk det jeg gjør akkurat nå, men jeg syntes det hadde vært lettere hvis det var noe som noe under. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 det var virkelig på tide gamer.no fikk seg en chat eg liker den veldig godt og håper den er her for å bli forsett sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg