OHJohansen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Testbilder. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kjøpte dette kameraet på Elkjøp Supertorsdag i mai til 2495.- Har hatt noen meget gode kompaktkamera tidligere, men dette stiller etter min mening så langt i særklasse! Meget gode bilder i normalt godt lys. IA-automatikken fungerer meget,meget bra - og kjapt! Bruker gjerne stativ og 2sek selvutløser på full-zoom bilder for optimal kvalitet. Brukte GPS´en på årets amerikatur og det er artig å se bildene sprette opp på kartet :-)Her har man jo også ferdig merking av bildene med tid og sted. Video har jeg kun testet så vidt. kan si meg enig i at zoomen er litt treg i 720p, men opplever ingen lugging som nevnt i motalen over. Alikevel.....halloooo..... det er et kompaktkamera vi snakker om - ikke dedikert videokamera. Kan underskrive på at filmen i hverfall framstår knallklar og fargesterk på min Samsung LCD-TV. Jeg er rett og slett imponert over dette lille kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg