VEH_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Partene har kommet til enighet i Duke Nukem-feiden. Les hele saken Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det er hype rundt en evt. oppfølger? Duke nukem er en sann klassiker i FPS spill, men på den tiden var det ikke på langt nær like mye konkurranse i spillbransjen slik vi ser det idag. Jeg ser rett og slett ikke for meg at dette spillet kommer til å kunne måle seg med de store FPS titlene idag samtidig som det er tro mot sin natur. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Spillet må isåfall forsøke å gjøre noe nyskapende for å ikke bli enda en generisk FPS. Er nok av alien rompesparkende helter der ute allerede. Endret 14. juni 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
moscito Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 siden det ryktes at valve skal ha skaffet seg det nye duke nukem, så har kanskje Take-Two og 3D Realms fått penger av Valve så hvis begge har fått penger så trengte de ikke å saksøke hverandre alikevel Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hadde du fulgt med litt bedre, så hadde du fått med deg at Valve har avkreftet Duke Nukem ryktene :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå