Øystein.F. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Atter ein gong viser Nintendo kva dei gjer aller best. Les hele saken Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Veldig bra anmeldelse. Må si jeg ble litt overasket etter alt det negative i starten av omtalen. Da lurte jeg veldig på hvordan anmeldelsen skulle ende og hva den fikk av karakter. Ble nesten litt sur over det, for jeg har gledet meg så mye, at jeg på en måte nekter å la noen påstå at dette er et dårlig spill. Heldigvis sparte du det beste til slutt Innledningen var litt merkelig, på en god måte. Når folk reflekterer slik over hva de har tenkt til å skrive, lurer jeg alltid på om det faktisk var planen hele tiden, å være usikker. Eller om du faktisk var i tvil om hva du skulle skrive, så ordenen bare falt slik. Men det funka uansett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vannvittig. Her sitter jeg med tom lommebok uten anledning til å kjøpe en Wii og så presenterer dere dette. Flott skrevet, jeg ble skeptisk når jeg leste de første paragrafene, men anmeldelsen som en helhet viser til at Galaxy 2 er en knallspill. Nintendo beviser atter en gang hva de kan få til! Nå må de bare komme med Zelda.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nintendo er uslåelige når det gjelder platformspill. Galaxy 1 er fantastisk, så det er ikke rart at Galaxy 2 følger i det samme sporet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Mens jeg leste artikkelen ble forventingene om at dette skulle bli det første skikkelige spillet med 10/10 større, men akk Flott anmeldelse uansett, har jævlig lyst på dette spillet men kan nok ikke kjøpe en Wii kun for det. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For meg er dette det perfekte plattformspill. Jeg blir stadig imponert over hvor kreative de har vært i å lage dette spillet. Jeg passer på å posjonere ut spillingen slik at jeg ikke skal bli ferdig med det første. For min del kan de lage oppfølgere i lang tid fremover når de holder seg til denne kvaliteten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen av oss har allerede en Wii, og ser frem til å legge SMG2 til i samlingen en gang i løpet av uken. 8D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For meg er dette det perfekte plattformspill. Jeg blir stadig imponert over hvor kreative de har vært i å lage dette spillet. Jeg passer på å posjonere ut spillingen slik at jeg ikke skal bli ferdig med det første. For min del kan de lage oppfølgere i lang tid fremover når de holder seg til denne kvaliteten. Jeg er helt enig. For min del kan de lage Super Mario Galaxy 3 også, for når spillene er så bra som de er vil jeg bare ha mer. Jeg liker også at SMG2 har blitt en del vanskeligere enn SMG. Der du kunne telle på en hånd vanskelige brett i SMG er det langt flere i SMG2. Har vært noen brett der jeg har brukt en del forsøk, men når jeg først klarer det blir jeg veldig fornøyd. Foreløpig er dette 10/10 for meg. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Flott anmeldelse En vakker dag kommer dette i spillsamlingen, det er garantert Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg digger dette spillet, er bare så utrolig fett. Jeg elsker hvordan musikken ifra de gamle spillene er med enda . Skaff dette og håper på en bra oppfølger igjen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Var dette mesterverket og 1`ern som fikk meg til å skaffe meg en Wii og selv om jeg ikke har startet på denne ennå så storkoser jeg meg med SMG (Er nesten sånn att barnet i en våkner til livet når det gjelder Mario). Som vanlig en veldig bra anmeldelse fra Gamer.no teamet Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 9/10? Jeg satt og ventet på full pott. Spillet er iallefall fantastisk. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er nok et spill jeg må skaffet etterhvert. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Aldri før hadde jeg tenkt, at spillene egentlig bare er marios hallusinasjoner når han er høy på sopp! Nå må jeg bare finne de siste stjernene i det første galaxy spillet, så jeg kan sette igang med denne! Du er god på dette med spill-anmeldelser herr Øystein En velreflektert tekst. Er så enig når det gjelder de frustrasjonsøyeblikkene bare et mario spill kan skape. Ikke F om dette er for yngre spillere...Jada, de klarer kanskje et par dusin stjerner, men dette krever skills, voksne skills! haha Synes det er artig med de sadistiske vinklene iblant.. "It adds to the flavour" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå