Imsali Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg fikk i går min etterlengtede Xperia X10i i posten. Men, når jeg startet den opp begynte en feilmelding å dukke opp. The process android.process.media har sluttet å fungere. Tving videre. Feilmeldingen kommer opp når jeg slår på telefonen, og når jeg skal høre musikk, endre ringetone, ta bilder, gå på enkelte websier. Til og med når telefonen ringer. Har funnet noen linker på nett med lignende problemer, men disse problemene kom etter noe bruk, slik at problemene var relaterte til installerte programmer. Denne telefonen er helt ny, og jeg har prøvd å sette telefonen tilbake til fabrikkny, men uten at dette hjelper. Hva er problemet? Og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Dette problemet har jeg også på min HTC Desire, som jo, har vært i bruk en stund nå. Problemet oppstår når musikkspilleren i Android ligger i bakgrunnen og finner på at den skal kræsje. Har ikke vært plaget med det ettersom jeg benytter meg av en musikkspiller fra Market, jeg kan anbefale f.eks Doubletwist som du finner der. Om du fremdeles får feilmeldingen når du slutter å benytte den vanlige mediespilleren i Android vet jeg ikke hva det kan skyldes. Må vel også nevne at spillelister og doubletwist er en stor uting, så om du finner en kommentar på den applikasjonen i market er den nok fra meg. Det var at det ikke er mulig å opprette spillelister direkte i Doubletwist på telefonen, så disse må man altså lage i Android sin vanlige mediespiller for deretter å spille dem av i Doubletwist. Skikkelig teit, men programmet er i beta og det blir nok en bedre versjon etterhvert. Det er vel egentlig en feil med Android dette her, så jeg vil tro veldig mange en sjelden gang opplever slike feilmeldinger. Endret 17. juni 2010 av Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå