Kharan Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101182 Traileren virker svært lovende og historien ser ut til å gi en troverdig fortsettelse av forgjengeren. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å stå over ener'n (pga forholdsvis lunken mottagelse, og en ikke spesielt imponerende metascore på 65), men nå som det kommer en oppfølger som (forhåpentligvis) skal prøve å rette opp en del av det som folk ikke likte med det første, føler jeg litt for å spille gjennom det likevel, om bare for historiens skyld.. Det koster allerede 11 £ på play.com, om noen måneder er det kanskje enda billligere.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du må ikke tro på anmeldelsene Riboflavin. Jeg hadde det helt fantastisk morsomt med spillet, selv om det fikk en lunken mottagelse. Det er bare et spill som er dritfett, uten at det er så spesielt bra, hvis jeg greide å uttrykke meg ok.. Den traileren er forresten helt fantastisk å se på! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg føler egentlig at jeg burde spille det rett og slett fordi det er det nærmeste man kommer en oppfølger til Jedi Knight serien. Vet ikke om ikke man kan velge å bruke skytevåpen og bytte mellom førstepersons- og tredjepersonsvinkel i FU, men det var jo egentlig først og fremst lyssabel+force powers som gjorde de spillene fete, ikke de vanlige fps-greiene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er bare lyssverd og the force du kan bruke i FU, men til gjengjeld så er det bare helt sinnsykt deilig. De 11£ det koster på play.com er det lett verdt! Gogogo! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette spillet kommer vel ikke til Pc og burde flyttes til Konsoll biten av forumet kanskje? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det skal komme til pc. (Med mindre de ombestemmer seg) http://www.activision.com/index.html#gamepage|en_GB|gameId:TFU2&brandId:LucasArts Så hvis tråden skal flyttes burde det være til "Generell" Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Dette spillet kommer vel ikke til Pc og burde flyttes til Konsoll biten av forumet kanskje? Om du ser på slutten av traileren står det ganske tydelig 'Games for Windows' der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jøss se det ja, hadde aldri trodd dem ville sjanse med å utvikle dette til Pc også. Men bra for dem 50 tusen kundene som kjøper det! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å stå over ener'n (pga forholdsvis lunken mottagelse, og en ikke spesielt imponerende metascore på 65), men nå som det kommer en oppfølger som (forhåpentligvis) skal prøve å rette opp en del av det som folk ikke likte med det første, føler jeg litt for å spille gjennom det likevel, om bare for historiens skyld.. Det koster allerede 11 £ på play.com, om noen måneder er det kanskje enda billligere.. Jeg tenkte også at Force Unleashed var litt 'meh' med tanke på anmeldelsene som ikke ga superkarakter akkurat. Men jeg kjøpte via Steam og spilte - etter 3-4 timer storkoste jeg meg med spillet. Er vel verd 11 pund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Force Unleashed er vel ett av de spillene jeg har kost meg mest med. Ikke fordi det er superbra og bug-fritt, men fordi det er så gjennomsyret av badassery og awesomeness når man blir kjent med komboene at det virkelig føles som om ingenting kan stanse deg. Om det er noe jeg vil peke på så er det vel det at jeg skulle ønske det var flere fiender enkelte steder og at noen fiender tålte et par-ørten slag mindre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Gleder meg allerede ^_^ Dette spillet kommer vel ikke til Pc og burde flyttes til Konsoll biten av forumet kanskje? Eneren kom jo til pc med Ultimate sith ediiton. Endret 13. juni 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men bra for dem 50 tusen kundene som kjøper det! :rolleyes: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jøss se det ja, hadde aldri trodd dem ville sjanse med å utvikle dette til Pc også. Men bra for dem 50 tusen kundene som kjøper det! Det kan jo være de har innsett den markedsmessige fordelen i å ikke gi ut spillet på PC-plattformen to-tre år forsinket. Bosskampene i Force Unleashed føltes litt 1995, men ellers var det moro. Helt kurant å sammenlikne med Jedi Knight-serien, selv om fokuset på Force-triks er mye større, og Lightsaberen stort sett reduseres til et reservevåpen/blokkeinstrument/kombo-utløser. Endret 13. juni 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Håper dem toner ned animasjonene litt, gjøre det halvparten så kjapt som eneren. Det gikk altfor kjapt, fikk ikke nyte alle movesene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå