Whackedorange Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utvikler: Mistwalker Utgiver: Nintendo Plattform: Wii Utgivelsedato: TBA Mistwalker holder på med ett rollespill som kommer til Wii i løpet av 2010 og av logoen kan man ikke unngå å trekke parareller til Final Fantasy serien men dette er ett helt ny IP som foreløpig er annonsert kun for Nintendo. Kjenner jeg gleder meg og mere info om denne godbiten kommer helt sikkert på E3 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lost odyssey er et av favoritt spillene mine fra denne generasjonen, og selv om Blue dragon vel ikke var fullt like bra så håper jeg miswalker får til et bra rollespill til Wii. Også fint å se at de i større grad enn andre utviklere lager nye titler på spillene sine, istedet for å gi ut spill under samme navn. Det er en uting at så mange spill på død og liv skal danne nye serier. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes at prosjektet ser lovende ut så langt. Nintendo og Mistwalker har noe bra på gang her. Gleder meg til å se en trailer fra spillet. En bruker på neogaf har postet en scan med bilder fra spillet. Scanen er tatt fra en reklame som fulgte med Xenoblade, så den burde ikke bryte noen av forumets regler. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398078 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Interessant! Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gleder meg til dette spillet! Blue Dragon og Lost Odyssey er dritbra spill! Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det ser pent ut, uten tvil Får håpe det blir bra Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Woah. Spillet ser knallbra ut så langt! http://www.youtube.com/watch?v=xDJ5eMkHkj4 Endret 10. juli 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Må innrømme at min første reaksjon etter å ha sett den videoen var nogenlunde slik: " :o TIL WII!!" Svært gledelig overraskelse fra svært uventet hold. Trenger sårt flere gode spill (av denne typen) til Wii. Og dette ser jo svært lovende ut. Endret 12. juli 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det er ingen tvil om at Wii-spill kan se bra ut dersom utvikleren går inn for det(MH3, MP3 og SMG), men The Last Story klarte utvilsomt å overraske de fleste ja.. Problemet er bare at de fleste store utviklerne foretrekker å jobbe med PC, 360 eller PS3. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 The Last Story Wii bundle til Japan. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Dette spillet ser faktisk ganske lovende ut. Noen som vet når det kommer ut? 27.01.11 ser det ut som at det kommer ut i Japan ivertfall. Endret 29. desember 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Håper det ikke tar altfor lang tid før det kommer hit. Lenke til kommentar
Hesten Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 The Last Story Wii bundle til Japan. Do. Need. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 What? Spillet blir Japan-eksklusivt Og jeg som så frem til dette spillet. Why The Last Story is Japan exclusive Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hørte noe om det ja på en livestream jeg så. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Å se reklame for det spillet her på tv er... umenneskelig ›_‹ (Takk til Softbank som sponset meg med ¥15000 gavekort når jeg bytta mobiloperatør ) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Å se reklame for det spillet her på tv er... umenneskelig ›_‹ (Takk til Softbank som sponset meg med ¥15000 gavekort når jeg bytta mobiloperatør ) .........................Sender du pakken til meg når du er ferdig?! Så kan du få låne super man 64 av meg?! Neida. Nice catch, hadde vurdert det litt selv, men kan ikke japansk og er ganske okkupert med dead space 2, final fantasy 5,6 og mystic quest. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da var spillet runna^^ Tok litt over 24 timer med spilletid, hvor av ca 11 av de var i løpet av de siste to dagene Håper Nintendo ser seg villig til å slippe det i Europa etter hvert, for det kan virkelig anbefales^^ Ut og skaffe seg Xenoblade i morgen kanskje Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det såg ikkje so verst ut, nei...men å seie at ein kan trekke parallellar til Final Fantasy-serien er vel nesten ein liten underdrivelse. Sjølv namnet ser faktisk til å vere ei etterlikning: Final -> Last, Fantasy -> Story. Kay Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Forsåvidt ikke så rart etter som både Sakaguchi Hironobu og Uematsu Nobuo er involvert Men må si jeg fikk ganske FFIX-vibber ut i fra designen når jeg spilte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå