Gå til innhold

Last Story

Anbefalte innlegg

Utvikler: Mistwalker

Utgiver: Nintendo

Plattform: Wii

Utgivelsedato: TBA

Mistwalker holder på med ett rollespill som kommer til Wii i løpet av 2010 og av logoen kan man ikke unngå å trekke parareller til Final Fantasy serien men dette er ett helt ny IP som foreløpig er annonsert kun for Nintendo.

Kjenner jeg gleder meg og mere info om denne godbiten kommer helt sikkert på E3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost odyssey er et av favoritt spillene mine fra denne generasjonen, og selv om Blue dragon vel ikke var fullt like bra så håper jeg miswalker får til et bra rollespill til Wii.

Også fint å se at de i større grad enn andre utviklere lager nye titler på spillene sine, istedet for å gi ut spill under samme navn. Det er en uting at så mange spill på død og liv skal danne nye serier.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Å se reklame for det spillet her på tv er... umenneskelig ›_‹ (Takk til Softbank som sponset meg med ¥15000 gavekort når jeg bytta mobiloperatør :p)

.........................Sender du pakken til meg når du er ferdig?! Så kan du få låne super man 64 av meg?! Neida. Nice catch, hadde vurdert det litt selv, men kan ikke japansk og er ganske okkupert med dead space 2, final fantasy 5,6 og mystic quest.

Lenke til kommentar

Da var spillet runna^^ Tok litt over 24 timer med spilletid, hvor av ca 11 av de var i løpet av de siste to dagene :p Håper Nintendo ser seg villig til å slippe det i Europa etter hvert, for det kan virkelig anbefales^^

Ut og skaffe seg Xenoblade i morgen kanskje :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...