latslask Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette er sikkert gamelt nytt for mange, og det er vell sikkert linket til det på forumet før. Men denne vidioen er så bra at jeg bare må lage en tråd om den. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Mye "artig" i bibelen, ja. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) "If religions were real?" Kan tro hva man vil om innhold, budskap og autentisk historikk i diverse verdensreligioner, men det er da visserlig ikke engang et spørsål om religion er ekte eller ikke. Endret 14. juni 2010 av Boheme Netter Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så er det jo lov å ikke tolke alt i denne verden helt 100% bokstavelig også. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så er det jo lov å ikke tolke alt i denne verden helt 100% bokstavelig også. Heldigvis for oss begge er det også lov å være en idiot på internett. Forøvrig er det en markant forskjell på å tolke ting bokstavlig og å reagere på elendig språkbruk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Elendig språkbruk? Hva mener du skulle stått der da? "This is what would happen if the things that are written about in the bible appeared in the real world". Tittelen er kort, og med litt spiss. Det er ment som en tittel som skal forårsake nysgjerrighet, så videoen skal bli sett av flere. Jeg vil tro at tittelen er gjennomtenkt, og ved å bruke "common sense" skjønner du hva budskapet er. Det er da helt totalt unødvendig å poste en kommentar som er off-topic, og enda mer unødvendig når tråden er "en humoristisk tråd". Jeg hadde også foretrukket om du kunne droppe personangrepene, og heller diskutere saklig hvis du er kin på å diskutere. Endret 14. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du har derailet tråden nok nå, synes jeg. Heldigvis er jeg ikke så "kin" på å diskutere saklig uansett. kos og klems, Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Morsomt at tror tror Error var den som derailet tråden. Selvinsikt er en fin bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå