Odesseiron Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 På hemmelig oppdrag under fasaden til den kalde krigen. Les hele saken Lenke til kommentar
Alineki Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 På hemmelig oppdrag under fasaden til den kalde krigen. Les hele saken Flott artikkel, gleder meg til å se det endelige resultatet. Håper det blir flere slike oppdateringer fremmover. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Lurer på hva skjer med Modern Warfare serien. Price og Soap sin story syns jeg var dritbra og utrolig spennende. Vil gjerne se dem videre. Men blir vel aldri det samme nå som IW er borte. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Syns dette høres og ser veldig bra ut, blir spennende å se om det slår ann når det lanseres. Likte World at War sånn passe, og håper de klarer å forbedre konseptet drastisk Utifra det jeg leste i artikkelen, høres det ut som de har lært av tidligere erfaringer Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nja, ser skeptisk på dette. Treyarch sin World At War føltes som en Modern Warfare Mod med sløve andre verdenskrig våpen design. Men Tror likevel Treyarch har eg mulighet å koke opp noe bra spillbart, ikke helt på Old School Infinity Ward nivå, men bedre enn gjennomsnittet Tror dette blir et kjøp, men skal leite meg fram til et billig tilbud Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg begynner å få troen på Treyarch. Jeg tror de kan overgå Modern Warfare og Modern Warfare 2; de sier de er et 100% dedikert CoD studio og at de har vært det i flere år. Selv syntes jeg WaW var riktig underholdende. Jeg har fått veldig avsmak for MW2, særlig etter flausen jeg opplevde flerspillerdelen som, og både håper og tror at Treyarch vil overgå [gamle] IW med god margin. Om jeg kommer til å kjøpe spillet vet jeg ikke. Å boykotte Activision er ikke særlig vanskelig, men Black Ops begynner jeg å få smått lyst på. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg mener fortsatt at CoD4 er det foreløpig beste spillet i serien, av de jeg har prøvd. World at War var bra, men fortsatt ikke "så" bra. Allikevel så jeg mye potensiale, og jeg tviler ikke på at Black Ops kan bli et solid FPS, som jeg gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er skeptisk. Om det blir enda mer sånn "Vi lager en _ENDA_ spektakulær actionsekvens som åpning på dette missionet her! OG vi slenger til eksplosiv ammunisjon på toppen av de allerede cutting-edge våpnene! DET BLIR BRA SPILL GETT" opplegg, så vet jeg ikke om jeg gidder bry meg. Men igjen, er åpen for alt og trenger egentlig bare få se litt mer av det før jeg tar en endelig avgjørelse. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det viktigste spørsmålet er: er det like voldelig som WaW? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Eg setter WaW glatt forran MW2 i underholdningsverdi ihvertfall. Og volden som teletubbiekid nevner bør vere videreført Satser på at Treyarch og har litt meir vett i hodet enn IW, og presser på for å få kjørt en BETA en liten stund før lansering! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Får håpe dette blir et friskt pust, ikke bare MER som Gal_Ape sier. Har fått "Double The Action, triple the excitement" nok ganger nå. Noen spill som satser på heftig og kjapt gameplay failer hardt når man prøver å ta det litt mer rolig, så får håpe de lykkes med scriptingen. Jeg venter til en anmeldelse med kjøpet, hvis det er et litt raskere Mw2 med fler våpen står jeg lett over. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Aldri likt modern warfare spillene da liker jeg heller mer battlefield serien. Men håper dette bra bra da Lenke til kommentar
jofraa Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan ikke noen bare fryse meg ned og tine meg opp igjen til utslippsdatoen? Orker ikke vente lenger. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå