Gå til innhold

Killzone 3 ny gameplay!!

Fi5kuS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ikke poste noe om Killzone 3 her på forumet, "den generelle oppfatningen" her inne er at Killzone er oppskrytt og ingen er interessert i nummer 3. Det var ihvertfall dette jeg fikk slengt etter meg i en killzone tråd tidligere.

Killzone 2 var et veldig heftig skytespill, og coversystemet gav alt en ekstra dimensjon. Ikke bare løpe rett fram og skyte vilt rundt seg...

Lenke til kommentar

Du må ikke poste noe om Killzone 3 her på forumet, "den generelle oppfatningen" her inne er at Killzone er oppskrytt og ingen er interessert i nummer 3. Det var ihvertfall dette jeg fikk slengt etter meg i en killzone tråd tidligere.

Og det er ikke lov til å ha en annen mening? Og jeg tviler sterkt på at noen slang det etter deg personlig, jeg tror nok heller at du sa du likte Killzone og de sa de ikke likte det. Man hører det man vil høre.

Jeg har ikke spilt gjennom Killzone 2 enda, men jeg føler at det er på tide nå som treeren er rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Gåsehud av all den action som viste der :D

Fy faen jeg gleder meg!!! :D

Har Killzone 2 platina etter ca 31 timer singelplayer og 89timer multiplayer og det er uten betaen jeg spilte minst 30 timer i, den beste onlinedelen jeg har vært borti på konsoller ever!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fikk ikke noe "oh steike det her så heftig ut" men om jeg går i grafikk modus så er vel det der hakket kvassere en KZ2....og det er tross alt det "peneste" grafikk messige spillet på konsoller idag i mine øyne. Så det skal bli morro å se hvordan dette blir!

Lenke til kommentar

Det jeg likte kanskje best med spillet var FØLELSEN av å være der. Du kan nesten kjenne at tyngdekraften er litt annerledes. Jeg føler at jeg bærer på relativt tungt utstyr. Innlevelsen var i hvert fall god for min del!

Spilte også MP en del. Det fenget veldig noen uker, men så gikk det over (som med alle MP-spill for min del, bortsett fra SC2-beta thus far). Spilte KZ2 MYE mer enn jeg spilte MW2. Spilte MAG MER enn KZ2 igjen, men det var andre grunner :)

Kjenner litt på at jeg kanskje skal kjøre igjennom KZ2 igjen :)

Edit:

Kanskje det har noe med holdningen du har når du går inn og skal spille. Jeg er ALDRI nøytral til et spill. Dersom jeg kjøper det har jeg allerede bestemt meg for at dette spillet SKAL være bra, og jeg skal gjøre så mye jeg kan for at det skal være bra.

Dermed vipper jeg oftere over på at spill er awesome (hvilket er ganske kult, får flere allrighte opplevelser av det :D). MW2 var også sånn, men jeg glemte spillet etterhvert, det var ikke gøy NOK (men ga dog noen gode timer :p)

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Killzone 2 var et veldig heftig skytespill, og coversystemet gav alt en ekstra dimensjon. Ikke bare løpe rett fram og skyte vilt rundt seg...

Så, du liker ikke at folk er uenig og du bestemmer hva som er heftig eller ikke? Cover system i seg selv er ganske oppbrukt og for tiden, ekstra dimensjon? Var da alltid mulig å huke seg ned bak dekning eller bak murer før og.

Om det skal bli kjøp for min del må de forbedre våpenfølelse på assault rifles og andre "ordinære" våpen, de var kjedelige og det føltes som å skyte med luftgevær. Fikser de det, og kan vise til noe annet enn god grafikk og ett par morsomme våpen som kun er tilgjengelig på noen få brett så får de kanskje pengene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...