TST Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Spillfesten sparkes i gang i Los Angeles neste uke. Les hele saken Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En god håndfull spill jeg ser frem til på den listen der. Men det er vel de som ikke står som jeg ser mest frem til. Dragon Ball: Origins 2 (DS) Jeg tror hjertet hoppet over et slag før jeg så hva det egentlig sto der. ^_^ Fable III (360) Er ikke Fable III til PC også? Lenke til kommentar
Pitallica Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg vil gjerne få informasjon av spillene: Lord of the rings: War in the North, Assassin's Creed: Brotherhood og Call of Duty: Black Ops PS: Assassin's Creed: Brotherhood kommer til PS3, XBOX 360 og PC. Endret 11. juni 2010 av Pitallica Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 HVA!? Skal det ikke snakkes om Diablo III? Det er isåfall en skandale! Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 ingen info om star wars the old republic fra bioware? :S Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det aller viktigeste: Test Brink! Så mye som mulig. Vil ha et detaljert preview. Sekundært: Finn ut så mye som mulig om Rage og Fallout: New Vegas. Gjerne tester med og previews. Mindre prioritert, men fortsatt viktig: Test Drive Unlimited 2, FIFA 11, og NHL 11. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Av de spillene som står på lista er det hos Deux Ex: Human Revolution, Two Worlds II, Gran Turismo 5, Fable III, Arcania: Gothic IV, Crysis 2 og spesielt The Witcher II at mitt hjerte ligger. Så krysser jeg fingrene for TES V og The Last Guardian. Det er det jeg vil følge med på i alle fall. Og hvis Nintendo kommer med noe fra det nye Zelda og/eller de nye Pokemon spillene. Natal og Move tror jeg desverre kommer til å stjele det meste av showet da. Endret 11. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 @tandeg: Didn´t you hear? Temasidene til Gamer skal omdøpes fra E3 2010 til Gears 3 2010 når showet starter Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Aquaplex: Blizzard kommer ikke til å være tilstede med spillvisninger på E3 i år. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Valve! ingenting mer trengs å bli sagt Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 -_- uff, bruker jo en hel side her på forumet hvis jeg skal nevne alle spillene som interesserer meg =P Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Aquaplex: Blizzard kommer ikke til å være tilstede med spillvisninger på E3 i år. Åh..ja det forklarer jo saken. Takk for info Lenke til kommentar
garnok Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) vent til Blizzcon, Aquaplex Der vil det sikkert komme noe nytt ang. diablo3 Endret 11. juni 2010 av garnok Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Blizzard kjører egne konvensjoner, så det gir vel en viss mening at de ikke dukker opp her. BUT STILL. Ellers er jeg mest spent på "Warhammer 40,000 MMO Project (PC)" fra THQ. Resten vet vi jo strengt tatt hva er. Endret 11. juni 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Det aller viktigeste: Test Brink! Så mye som mulig. Vil ha et detaljert preview. Sekundært: Finn ut så mye som mulig om Rage og Fallout: New Vegas. Gjerne tester med og previews. Mindre prioritert, men fortsatt viktig: Test Drive Unlimited 2, FIFA 11, og NHL 11. Bethesda, EA og Namco Bandai kommer ikke til å vise noe særlig nytt i forhold til det vi allerede har sett på arrangementer i mai. Her er noen lenker dersom du har misset de artiklene: NHL 11: http://www.gamer.no/artikler/58816/sniktitt-nhl-11/ FIFA 11: http://www.gamer.no/artikler/58844/sniktitt-fifa-11/ Test Drive Unlimited 2: http://www.gamer.no/artikler/57921/sniktitt-test-drive-unlimited-2/ Brink: http://www.gamer.no/artikler/59771/sniktitt-brink/ Fallout: New Vegas: http://www.gamer.no/artikler/57769/sniktitt-fallout-new-vegas/ Rage og Call of Duty: Black Ops kommer det sniktitter på om kort tid :-) Når det gjelder Blizzard så har de et eget arrangement i Los Angeles denne uka - men der viser de kun frem World of Warcraft: Cataclysm. Kristian har vært der, så det kommer saker om det tidlig neste uke. Endret 11. juni 2010 av TST Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg måtte sette det i en spoiler, det ble så mange. Naughty Bear (PS3, 360) Kommer ikke dette til høsten eller noe? Etrian Odyssey 3: The Drowned City (PC) Har et sånt spill til DS, det var litt vanskelig synes jeg og litt utenom det vanlige, men vil gjerne sjekke ut dette. Knights in the Nightmare (PSP) Har sett litt på det, men kjenner ikke til det. Hunted: The Demon’s Forge (PC, 360, PS3) Ser tøft ut. Spent på å se mer. Okamiden (DS) Er ikke helt sikker på dette enda, men jeg er uansett spent på å se mer fra det. Castlevania: Lords of Shadow (PS3, 360) Har aldri spilt et Castlevania spill før, så dette får bli det første. Fable III (PC, 360) Håper jeg får tak i den Limited Edition pakken, for dette er et spill jeg skal ha. Slippdato PLZ! Enslaved (PS3, 360) Lurer fælt på dette. Ser veldig artig ut. Naruto: Ultimate Ninja Storm 2 (PS3, 360) Automatisk kjøp! Believe it! Phantasy Star Portable (PSP) Ehm... Kom ikke dette den 3 april i fjor? Sonic The Hedgehog 4 Episode I (PS3, 360, Wii, iPhone) SONIC!!! Håper virkelig dette blir bra. Gran Turismo 5 (PS3) Hopper jeg glatt over da nummer 4 var kjedelig i lengden og regner med dette kommer til å lide den samme skjebnen. Final Fantasy XIV (PC, PS3) Jeg er ikke så fan av MMORPG, men jeg vil jo se mer av dette uansett. Final Fantasy: The 4 Heroes of Light (DS) Det er et Final Fantasy spill, og må derfor testes. Så jeg gleder meg til dette. Kingdom Hearts: Birth by Sleep (PSP) Fikk ikke dette en slippdato for litt siden? Gleder meg veldig til dette. Kingdom Hearts: Re:coded (DS) Er dette det mobilspillet portet til DS kanskje? Spennende! Assassin’s Creed: Brotherhood (PSP) Veldig spent på dette, hvordan det kommer til å funke osv. Eh...Er det ikke PS3, 360 og PC det kommer til? Ja, også håper jeg på The Last Guardian, den ICO/SOTC pakka, overraskelser fra Nintendo og Square Enix. Endret 11. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Netthai_InnleggNO Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Spillfesten sparkes i gang i Los Angeles neste uke. Les hele saken WWE SmackDown vs. Raw 2011 er det store spillet jeg venter på Lenke til kommentar
trooperking Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 :DJeg vil vite ossen det går med Star Wars the Old Republc og Call of Duty: Black Ops :rolleyes: Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Warhammer 40,000 MMO Project (PC) HVA!? Ser jeg syner!? W40K MMO!? *ber til gud om at dette blir awesome, uten teit smørbrød gameplay* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå