Ghaundan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kan noen gi tips til TW mods til rome, medieval 2, empire og napoleon? Vet rome og medieval hadde noen morsomme ringenes herre mods, samt diverse realism mods. Har empire og napoleon noen mods? I Empire sliter ai'en utrolig med sieges, faktisk greier ett par milits enheter å holde ut mot hundrevis av lineinfantry... Kunne forsåvidt også trengt litt generelle tips til de to sistnevnte, spesielt Warpath campaign. Man starter med bowmen og tribesmen, og ALLE går til krig mot meg første trekket. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er veldig mange mods til alle Total war spillene. Selv har jeg ikke sjekket ut noen siden jeg liker de som de er, men her er i alle fall den sida som inneholder flest mods. Total War Center Jeg har ikke prøvd Warpath så kan ikke uttale meg. Du får bare prøve deg frem. PS: Husk at google er din venn! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Prøvde å google, TWC var nede på den tiden tydeligvis så jeg antok den var lagt ned. Godt å høre det ikke er tilfellet Google er min venn, ja, men han er tidvis full og ikke heilt sikker på hvor han vil hen. Får lete litt rundt og se om jeg finner noe morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå