lolibox Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hai, Jeg har en Canal Digital HD PVR Kan jeg f. eks. ta opp når jeg spiller på xbox 360n min? Vet at det går med andre HD PVR' men vet ikke om det går med denne. Ja, jeg vet at dette er feil forum/topic/kategori men jeg kommer aldri til å få svar i den rette forum/topic/kategorien Lenke til kommentar
gholie Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Ja, det kan du. Er det forøvrig ikkje dette ekstremt lett å finne utav sjølv? Liten test eg kan foreslå: Slå på Xbox, spel litt, mens du samtidig tar opp på PVRen, om du har tatt opp fungerer det, om ikkje fungerer det ikkje! Endret 12. juni 2010 av Gholie Lenke til kommentar
baltie Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 For at PVR-boksen skal kunne ta opp trenger den at kabelen fra vegg-uttaket (hvis du har kabel-TV) eller parabolen er koblet til. Og strømkabelen, forsåvidt. Har du TV-signal når du skrur på dekoderen er alt i orden. Hva du gjør med xboxen og hvilken inngang du har stilt TV-en inn på er irrelevant for PVR-boksen, den vet ikke noe om hva som foregår på din TV. Så sant du ikke har for vane å dra ut TV-signalkabelen til PVR-boksen mens du spiller, er det ikke noe problem å spille samtidig som du tar opp noe. Lenke til kommentar
lolibox Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 For at PVR-boksen skal kunne ta opp trenger den at kabelen fra vegg-uttaket (hvis du har kabel-TV) eller parabolen er koblet til. Og strømkabelen, forsåvidt. Har du TV-signal når du skrur på dekoderen er alt i orden. Hva du gjør med xboxen og hvilken inngang du har stilt TV-en inn på er irrelevant for PVR-boksen, den vet ikke noe om hva som foregår på din TV. Så sant du ikke har for vane å dra ut TV-signalkabelen til PVR-boksen mens du spiller, er det ikke noe problem å spille samtidig som du tar opp noe. Det var ikke sånn jeg mente Jeg mente å recorde xboxen min Ta opp xboxen min Ikke ta opp mens jeg spiller som det står :S Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har xbox 360 og den dekoderen, tror ikke det går ann og ta opp det som skjer via xboxen. Ihvertfall skjønner jeg ikke hvordan det skal fungere, dekodere tar så vidt jeg vet å lagrer signalene fra parabolen, ikke direkte kopierer hva som vises på skjermen. Lenke til kommentar
CharlieW Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Nei, du kan ikke ta opp det du spiller på Xboxen med HDPVR-en. Tror kanskje du har misforstått poenget med den boksen litt. Edit: Det han over sa. Endret 12. juni 2010 av CharlieW Lenke til kommentar
lolibox Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Nei, jeg vet at HD PVRen er til TV og ta opp TV programmer, Men f. eks. Hauppauge HD PVR kan du ta opp det som skjer på xboxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå