VEH_InnleggNO Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Atlus røper en del spill de skal utgi. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sier ikke nei takk til mer Trine. [/pun] Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Både Trine 2 og noe nytt fra de gærne Zeno Clash-folkene er spennende. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Trine 2 ser jeg frem til! Eneren er ett av de bedre spillene jeg har spilt i nyere tid. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det første Trine-spillet skulle komme ut på X360 en gang i tiden, men det ble kansellert. Jeg antar at det var den originale utgiveren som satte kjepper i hjulene for Atlus. Nå som Atlus er utgiver fra starten av så håper jeg at Trine 2 finner veien til kjeksboksen. Grafikkstilen i 1'ern ser vidunderlig ut, men jeg liker ikke å spille spill på PC. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skulle det komme på 360 også? Det er jo på PSN (etter noen forsinkelser), så det virker jo noe inkonsekvent av utgiveren, i så fall. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skulle det komme på 360 også? Det er jo på PSN (etter noen forsinkelser), så det virker jo noe inkonsekvent av utgiveren, i så fall. Nobilis ga ut Trine på PSN og PC. Atlus hadde planer om å gi det ut på XBL, men det ble kansellert. Kilde Måten utvikleren bekreftet det på får det til å høres ut som om det var noe kluss rundt rettighetene til spillet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gleder meg, likte originalen godt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Trine og Shadow Complex er de to beste "store" spillene jeg har lastet ned, så Trine 2 skal bli artig å teste ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper fortsatt at Shadow Complex skal ta turen innom PC-plattformen. Ser ut som et spennende spill. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Trine er kanskje det beste spillet som hitill har blitt utgitt på PSN så en oppfølger tas i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå