Gå til innhold

Playstation 3 - 3D tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så over brukerens tidligere poster etter at jeg hadde postet. Det er helt klart og tydelig at noen burde lage en pluggin til firefox som ignorer postene hans.

Trenger ikkje Firefox-plugin, det er allerede mulig å ignorere brukarar på forumet. (Om du bruker CleanCut-temaet på forumet, klikk på pila oppe til venstre ved nicket ditt og så "Administrer ignorerte brukere")

Veldig hendig funksjon!

Lenke til kommentar

Akkuratt nå så er den minste TV skjermen som er tilgjengelig på 40". Men hvis man venter et par måneder så det mange flere produsenter som tilbyr 3D tver, da kan det være at størrelsene blir forminsket samt at prisen sannsynligvis vil gå litt ned pga konkurranse.

Vil uansett anbefale litt større skjerm hvis muligheten er der, da blir 3D effekten "bedre" siden det en større overflate og "prosjektere" fra.

Lenke til kommentar

Kjøpte for litt siden ny tv, monterte den igår faktisk. Så ny tv for 3d er ikke aktuelt med det første. Jeg liker 3d, men hater de brillene. Spesielt siden jeg bruker brillar fra før av så går det rett vest når jeg skal ha på meg noen av disse også.

Har kun prøvd 3d en gang, i danmark. Var ganske stilig men merket jeg ble ganske sliten i øynene, men antar det bare er en vanesak. Intill videre greier jeg meg nok fint med 2D, men jeg slenger meg nok på 3D når teknologien har fått modne litt :)

Lenke til kommentar

Jasså? Dette er du sikker på Kewy? Hva med å google, eller å snakke med Samsung som jeg gjør i forbindelse med jobben min?

Sist jeg sjekket så er feks DETTE en 32" 3D TV.

står ingenting på samsung.com

har vel også blitt sagt at 40" var minium for 3D, noe mindre ble for lite

prøver google, og da dukker denne siden opp så...

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Samsung.com finner heller ikke 9-serien, altså UE55C9005 - finnes ikke denne heller da? Selv om alle vet at den kommer. Tilogmed Dinside har en artikkel om denne.

EDIT: Artikkel fra Dinside.no som bekrefter at 8-serien kommer i 32".

8-serien LED TV NB: Ekstra dypt sortnivå på 8-serien. Slankt design med ramme i børstet aluminium. Full HD på 1080p, 200 Hz Motion Plus med innebygget 3d-prosessor som viser film i 3D-format. Innebygd satelittmottaker (NB: Fortsatt usikkert om den virker i Norge!)

4 HDMI-innganger, USB 2.0 movie-funksjon, Internet@tv med støtte for Samsung Apps og DLNA.

8-serien kommer i 40, 46, 55 og 65 tommer. NB: Fås også i 32-tommer, men da er den bare 100 Hz. Lansering andre kvartal 2010.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

ja, en blanding av samsung.com + artikler jeg har lest om størrelser av 3D tv fikk meg i fornektelse en liten stund :whistle:

den norske samsung siden ser jeg har kommet lenger enn til 8, US derimot har 9 serien

8-serien kommer i 40, 46, 55 og 65 tommer. NB: Fås også i 32-tommer, men da er den bare 100 Hz. Lansering andre kvartal 2010.

alle i 8 serien er ikke 3D, så det trengte ikke mye så mye for en artikkel fra januar

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Ok, er 32 tommer jeg har tenkt på, så det passet jo fint :) Så de hadde på samsung.no :)

Men du burde teste hvordan 3D effekten er på en 32" først, fleste artikler jeg leser så synes jeg dem sier at en burde helst ha en 50" eller minimum en 47" for å få den beste 3D effekten. Jeg har sett kun en 40" og synes det var bra jeg...

Men bare slik at du vet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...