VEH_InnleggNO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Neste år vanker det blodig slåssing. Les hele saken Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Mortal Kombat er best på PC med ASDW og RFTYH! Håper det gjøres spillbart med vanlig PS3-kontroller i motsetning til f.eks. Street Fighter 4. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kult. Vi kan også håpe at denne er ekte: http://www.youtube.com/watch?v=9_MqZn7E-mk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Den filmen er visstnok et "proof of concept", for å lodde stemningen for en eventuell film. Eller så er det en slags teaser på det nå lanserte Mortal Kombat spillet som kommer, nummer 9 i rekken. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Var det ikke noe snakk om at den filmen var en slags promo for det kommende MK spillet? Jeg trodde ihvertfall det var en lang trailer til filmen som det har vært snakk om i ganske mange år nå. Uansett, gleder meg ganske mye til det nye spillet. Om jeg gjetter riktig så er det en reboot av serien. (?) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 2D perspektiv ja. Ser for meg noe ala Street Fighter IV bare mye mørkere og med masser av blod. Og det er vel strengt talt noe som kunne blitt ganske kult. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Mja jo, det blir spennende å se åssen det blir. Har ihvertfall ingenting imot 2D perspektiv, fikk trossalt høyest underholdnings faktor av de 3 første spillene uansett, iforholdsvis til de nyere. MK Vs DC var faktisk ganske kult da, men skuffende at det ikke var så kule fatalities der : P Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) http://www.mortalkombatonline.com/content/media/video.cds?id=2276 Her er en teaser på selve spillet Endret 11. juni 2010 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Mja, jo???? Dette er hva jeg har venta på siden disse nye konsollene kom ut! JAAAAAAAAAA! Helt konge! mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill Armageddon faila så groteskt med de nye fatalitiene... Endelig! Ta MK tilbake til røttene! Snakker vi fighting stick ? Endret 11. juni 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Her er en teaser på selve spillet Ble imponert åssen det så ut, gleder meg til det kommer ut. Ganske sikkert at dette blir bedre enn Armageddon ihvertfall mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill Det er nok 16 års grense, en viss grad mindre vold og at samt DC figurer er innblanda, men barnespill? Må du gi deg. Da kan man liksågodt kalle de aller fleste andre slåssespill for barnespill også da. F.eks Tekken, DoA og Street Fighter seriene Endret 11. juni 2010 av TerraZero Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det ene klippet er en regissør sin "jobbsøknad" som han sendte inn da han hørte om at en Mortal Kombat-film var på planleggingstadiet. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Her er en teaser på selve spillet Ble imponert åssen det så ut, gleder meg til det kommer ut. Ganske sikkert at dette blir bedre enn Armageddon ihvertfall mk vs dc universe gadd jeg ikke kjøpe engang...er et barnespill Det er nok 16 års grense, en viss grad mindre vold og at samt DC figurer er innblanda, men barnespill? Må du gi deg. Da kan man liksågodt kalle de aller fleste andre slåssespill for barnespill også da. F.eks Tekken, DoA og Street Fighter seriene Sant nok, men etter MK standard så var det et barnespill... Virket for meg som om det kun ble sluppet for å favne et større publikum og tjene mer penger. Superman og jokern har ingenting å gjøre i MK! Jeg sitter iallefall med følelsen av å ha blitt snytt for et mortal kombat spill, bare så de kunne tjene penger på et litt yngre publikum... Endret 12. juni 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Den traileren er en Teaser til en ny MK film, Mortal Kombat: Rebirth. Den er stoppet for øyeblikket pga søksmål http://www.imdb.com/title/tt0293429/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå