Joachim_F Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Valve har utsatt lanseringen av Portal 2, av hensyn til publikums sikkerhet. Les hele saken Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 "Also, the game will be even better," they added, missing an historic opportunity to create the first product delay press release to mention that a product is being delayed to make it worse. hahaha, i lol'ed. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De må for all del utsette om de må, for meg gjør det ikke noe å vente litt ekstra for å få et relativt finpusset spill. Da får man jo også lenger tid til å glede seg. Det blir spennende å se hvordan spille blir til slutt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da får man jo også lenger tid til å glede seg. <_< Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jo ikkje bli skuffa når det blir gjort på denne måten. Valve <3 Lenke til kommentar
Prippz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 S S Spytech. Noen av Portal fansa som har lest i bruksanvisningen så ser dere at alt går til research lab etteller annet profft sted slik at de kan kose seg med all magi dere tenker ut de neste 100 år. Sikkert til det beste alikevel. *Fun facts for mice intelligense XD yeah Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da får man jo også lenger tid til å glede seg. I all verden?!?! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da kan vi jo glemme at overraskelsen skal være noe nytt HL osv.. Eller tuller de med oss igjen? Lenke til kommentar
Curver Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Typisk valve å bruke en og en halv evighet på å utgi et spill. :rolleyes: Men når de først utgir det så er det sjukt bra! Så gleder meg som en unge et år for tidlig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Det kan synes som om Valve har byttet ut utviklerne sine til fordel for forfattere. De gjør utrolig mange gode bloggposter til sine forskjellige spill (Team Fortress 2 og Left 4 Dead-serien særlig), men de er ikke like flinke til å faktisk lage spill som kommer ut, selv om det som blir lansert er veldig gode jamt over. Endret 10. juni 2010 av AltF4 La inn lenker Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Godt poeng, AltF4. Kjipt at det ble utsatt, men jeg klarer å vente. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Valve er greie folk, de tar gjerne støtet for å ha utsatt det, men til slutt er det endelige produktet alt som teller. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå