Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HP gjør mobilutskrifter til en lek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette funker blir jeg mektig imponert. Å jobbe med drivere til printere er noe av det verste jeg vet om. Hvis det ikke er noe galt med kommunikasjon er det operativsystemet, språket, dårlige drivere eller noe annet rart som evt. diagnoseverktøyer ikke finner ut av.

Lenke til kommentar

Og her var også mobilen.no i ferd med å skrive drittartikler om teknologi som har vært der ute i mange år. I en årrekke har da jeg kunne sent epost til skriveren slik at dette blir printet ut, eneten det er fra mobil eller pc jeg sender epostene det gjelder.

Hva i huleste er problemet. Vær så snill Mobilen.no, ikke bli som f.eks Dinside.no og skriv slikt møkk som dette her. Da må dere hvertfall kunne fortelle at teknologoien har vært i brukt i en årrekke. Til og med HP har hatt dette i deres printere i minst 5 år!

SKJERP DERE FOR FAEN!

Lenke til kommentar

Det som er galt med å skrive om det er at det blir skrevet som om det var flett ny teknologi. Det må jo være mulig å sjekke om printere allerede har funksjonen før man rett og slett skriver rett ut at dette er helt ny teknologi, kun fordi andre medier skriver at det er det.

Jeg hadde en litt frekk tone der oppe, det beklager jeg. Det var ikke meninga.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...