Gå til innhold

SPOILER ALERT: Red Dead REdemption "ending"

Anbefalte innlegg

Alright, straight to buisness: jeg HATA slutten på RDR. Selve spillet var en ren drøm, men den slutten drepte interessen min for spillet...

Jeg satt der, hjerte mitt banka i hunde og to da jeg håpte de ville snakke fornuft, men nei da, han smeller opp døra starter Dead-Eye begynner å skyte men det ender med att du blir skutt i fillebiter, for så å sitte og gape av att John Marston... DU! er blitt drept.. Jeg satt der, jeg hadde ingenting å si, alt stod bare helt stille, så kreperer John, dør sent og smertefullt. Etter noen "Cinematics" så blei jeg ENDA mer skuffa, da du ender opp med å spille som den en-gang-amerikanske sønnen hans Jack Marston, som av en eller annen grunn har klart å evolutionere seg til en meksikaner av ett slag.. Da slo det meg bare ETT ord: HVORFOR!??!?!

Hver så snill å si din mening, jeg personlig har aldri vert så skuffa over en spill slutt..

Hvis han skulle dø uansett, kunne de drept figuren i starten av spillet, du opplever ikke alt i ett spill for å så drepe han du har gjennomgått ALT med.. det er som om du skulle drept deg selv i Crysis fordi du skal spille som Psycho i Crysis(hint hint?)

En setning: WTF!?

Det var min mening om slutten.. vennligst send inn din :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte slutten jeg. Er lei av at alt skal ende godt, og her valgte de å gå i mot den klassiske klisjé-slutten. Men på en annen side har jeg ikke noe "forhold" til Jack, jeg er har ikke blitt "kjent" med han på samme måte som John.

Lenke til kommentar

Enig med deg i det du sier om Jack - rart at en person kan ha de samme våpnene, sammme garderoben og til og med samme bounty på hodet, tre år senere. MEN! Som et annet forummedlem en gang sa; (og jeg er virkelig lei meg for å ikke huske hvem det var som sa det) så virker det som om Rockstar har gjort en god ting, og faktisk fått deg til å føle noe. I ditt tilfelle er det sinne, fordi du ble sint da John ble tatt vekk i fra deg. Hvis jeg ikke tar feil, så har Rockstar klart det de var ute etter.

Igjen; rart det med Jack, men han er en ok fyr. Umulig å ikke like han, når han slenger ut kommentarer som "I'm JOHN MARSTONS SON!" mens han skyter folk :)

Lenke til kommentar

Enig med deg i det du sier om Jack - rart at en person kan ha de samme våpnene, sammme garderoben og til og med samme bounty på hodet, tre år senere. MEN! Som et annet forummedlem en gang sa; (og jeg er virkelig lei meg for å ikke huske hvem det var som sa det) så virker det som om Rockstar har gjort en god ting, og faktisk fått deg til å føle noe. I ditt tilfelle er det sinne, fordi du ble sint da John ble tatt vekk i fra deg. Hvis jeg ikke tar feil, så har Rockstar klart det de var ute etter.

Igjen; rart det med Jack, men han er en ok fyr. Umulig å ikke like han, når han slenger ut kommentarer som "I'm JOHN MARSTONS SON!" mens han skyter folk :)

Du har rett i det du sier, de har kanskje klart det de ville, men jeg håpet så inderlig på en annen "ending".. jeg satt å gapte mens kompisen min steikte egg i panna på meg, for å sie det sånt.

Det var jo ett velbehag å så bruke hele Mauser magasinet i hode på den gamle purken som sto ansvarlig for John/"Min" død.

Første som slo meg når jeg såg bakhodet på Jack som stod ved grava var att Jack hadde blitt ett "spøkelse/gjennferd" som i han mannen i svart fra sideoppdraget: I Know You

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tydelig at de prøvde å "kopiere" slutten på

Mafia

, uten at det nådde den slutten lenger enn til knærne. Historien er i bunn og grunn ganske svak jo lenger og lenger du kommer ut i spillet, men det morsomme var at jeg syntes Rockstar prøvde å kopiere nevnte spill i så stor grad at jeg faktisk forventet at han skulle la seg bli skutt til slutt.

Lenke til kommentar

Haha, jeg syntes denne slutten var totalt genial. Beste storyen fortalt i noe medie noensinne! Selvfølgelig kunne ikke John Marston overleve. "The bad guys always die" som ordtaket sier i gamle westernfilmer.

Og at man får fortsette som sønnen etter at kona dør, for så å ta hevn på de som kverka faren din: utrolig tilfredsstillende.

Nei, spør du meg så er dette den beste avslutningen noensinne i ett spill. Overgår Zelda: Ocarina of Time, Baldurs gate 1 og 2 og Mass Effect 1 og 2 lett! Tror jeg satt med konstante frysninger over hele kroppen i to dager etter å ha avsluttet spille.

Selvfølgelig er det ganske rart å kunne ri rundt som Jack Marston etterpå, men det er en annen sak. Føltes liksom bare "feil", men stilig at han tok opp farens arv. Han var jo alltid interessert i eventyr..

Endret av Polar Piraten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...