anma4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Endelig har dagen kommet da jeg kan gi invites til så mange jeg vil til denne geniale siden. Hvis noen vil ha må dere sende meg fullt navn og e-mail på PM (personlig melding). Forklaring av panel.no: Av og til får du en e-post med en link til en spørreundersøkelse du kan svare på om du har tid. For hver spørreundersøkelse (tar kanskje 5 min) får du mellom 5 og 20 poeng. 1 poeng = 1 krone. Når du har samlet 200 kan bestille et gavekort på for eksempel cdon.com og få tilsendt et par filmer eller et spill til 200,- rabatt x) Krever lite jobb, gir ganske godt resultat. Send PM. Frist: 15. juni. Denne tråden kan forresten også brukes til å diskutere panel.no generelt. Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 DU jobber vel for norstat da lr? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Oh wow, gratis penger, helt uten forpliktelser eller ulemper! Dette virker bra! Jeg fikk en mail fra en Nigeriansk mann her om dagen, og jeg slo til der også gitt. Jammen er jeg i siget når det gjelder hell og lykke for tiden! Jaja, du får ha lykke til. Regner med at du får en ørliten bonus av å verve folk, så får vi vel krysse fingrene for at mange interesserer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå