Gå til innhold

Jeg elsker Half-life2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol. Ett år mellom hver DLC, her kalt episoder, er greit. Tre år mellom hver er ikke greit. Tre år er en relativt lang utviklingstid for et helt spill som skal bygges fra bunn. For en episode er det hysterisk lenge. Ikke glem at Valve sa de skulle slippe flere episoder med kortere mellomrom, ikke omvendt.

Lenke til kommentar

Den holder ikke interessen hos de fleste oppe Puro, vi glemmer og mister interesse når det virker som de har glemt den selv. Det blir som å si at interessen for å vente på en middag på en resturang øker sulten, det gjør den riktignok, men til slutt går du og kjøper mat ett annet sted...

Lenke til kommentar

Ja, men det er opp til hver enkelt om interessen er der eller ikke, om det er en 7-stjerners restaurant venter de fleste.;D

Var jo derfor jeg spurte om flere hadde dette "problemet", jeg har ikke sagt at ALLE er lik meg og elsker HL/HL2 og føler de må "runne det" fra tid til annen.:p

Bare ville få det ut, begynte på HL2 fra starten igjen, er straks ved Nova prospect igjen, å hjelp jeg elsker HL2! :D

 

PS: Må ikke glemme at Valve ikke gjør noe halveis også da, utviklings-tid er ikke viktig, kvalitet er.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Greit nok at det Valve gir ut er kvalitet og selv om jeg vet at jeg kommer til å kjøpe episode 3/HL3, men interessen synker fortere enn en ubåt full av hull. Når man skal lage en serie av episoder mener jeg det er viktig at man følger opp regelmessig for å holde intensiteten i historien oppe. Det er definitivt ikke tilfellet i Half Life. Problemet mitt ligger vel egentlig ikke i selve spillene, men i tempoet de blir utgitt i. Det hjelper lite om episode 3 bygger på historien fra episode 2 når det er glemt innen det neste spillet kommer.

 

Ellers synes jeg egentlig ikke at HL2 er bra. Joda, det er bra, men det er ikke et spill jeg spiller igjennom flere ganger. Den ene gangen jeg spilte gjennom det og begge episodene er nok for meg.

Lenke til kommentar

Riktig, takker.

Phew, kommet meg inn i Citadel nå, går fort når man vet alt av veier og snarveier, men jeg sliter litt med Lambda locator, sitter på 20/40-noe, trodde jeg hadde vært over alt jeg men brått har jeg ikke det.

SPILLE DET EN GANG TIL DA! :D

Lenke til kommentar

Jeg var Half-Life frelst, en gang i tiden. Begynner å bli lenge siden nå forsåvidt. Jeg elsket Half-Life, kunne ikke få nok av det. Ikke så rart, med tanke på at det var et av de første FPS-ene jeg noensinne hadde prøvd, og det leverte til de grader.

 

Valve er en av mine favoritter når det kommer til spillutviklere, men å bruke tre år på en episode er for drøyt. Selvfølgelig gleder jeg meg til E3. Selvfølgelig gleder jeg meg til Portal 2, men uansett hva Valve gir ut kommer det til å bli svekket av nerdragen til blodfans og spørsmålene om hvor Half-Life er.

Lenke til kommentar

Jeg er heldig og ble frelst av Half Life i fjor sommer da jeg pga en feiltagelse kjøpte Orange Box fordi en kamerat hardnakket påsto at et annet spill var med i pakka. Etter et par uker prøvde jeg å fyre opp HL2 for å se hva det hadde å by på. Har ikke runda enern, men kom veldig langt da jeg prøvde å spille det med flere personer i en mod. Må nok vente på Black Mesa før jeg klarer det :)

 

Det sprøe med HL2 er at det er ikke et spill jeg skal like. Jeg er typen som ikke ser på skrekkfilmer, tar ikke karuseller og spiller ikke skremmespill fordi jeg ikke er spesielt keen på å bli skremt. Og selv om HL2 for mange ikke er skummelt så skvatt jeg X antall ganger av mye forskjellig. Så siden jeg kun har ventet på Episode 3 i under ett år så skal ikke jeg klage så mye. Men håper så inderlig at vi får se litt HL-action på E3 eller i det minste i løpet av året.

 

Når det kommer til gjennomspilling så har jeg bare gjort det en gang. Men er kanskje på tide å ta det en gang til i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Åpenbart er også manuskriptet ferdig, så jeg ser ikke hva som tar så lange tiden.

Half-life, nytt og revolusjonerende.

Half-life 2, revolusjonerende/innovativt.

Half-life 3, jeg gjetter innovativt og revolusjonerende her også.

 

Det tar tid å lage noe som ikke har blitt laget før, det er ikke mye innovativt i dagens spill industri.

Kan for så vidt også sammenlignes med film industrien.

 

Jeg er inne i Citadel nå, Atomizer var fun.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...