TST Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvem kan det være? Se filmen nå Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Åååh! Dette varmer hjertet til en gammel Driver fan! Filmen er basert på det første Driver spillet (en av mine absolutte favorittspill gjennom tidene), der man måtte bestå en test laget av hard bremsing, piruetter og litt forskjellig annet for å starte historie modusen. Supert å se at de går tilbake til røttene! Håper bare det blir et like artig spill som eneren, med biljakter som får Blues Brothers til å se ut som et olabil løp Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jepp, Driver var KONGE! Liker bruken av erkeamerikanske muskelbiler også, noe som fører til håpløst morsom kjøring igjennom trange bygater. Det var noe ejg elsket med førstespillet, følelsen av å kjøre en bil som har skikkelig dårlige kjøreegenskaper Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg prøvde bare det første spillet i serien og til tross for at siste oppdrag ble for vanskelig elsket jeg det. Som Redhead93 påpeker var det en utrolig kul detalj med den lista han hadde i solskjermen, det var akkurat som å bli sendt tilbake til gode gamle Driver. Jeg begynner nesten å tro på en oppstandelse her, men med tanke på hva som skjedde med serien videre (en grunn til at det første var det eneste jeg spilte), så kjenner jeg det er på sin plass med litt sunn skepsis. Sjåføren er forøvrig John Tanner, hovedkarakteren i de tre første spillene. Håper de har huket tak i Michael Madsen som stemmeskuespiller igjen! Endret 9. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå