kitbay2000 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har et lite snodig problem. For det første så fungerer ikke mitt HK på de finnene som bios jumperen egentlig skal stå, den funker bare der du resetter den. Maskina har har helt svart skjerm når jeg setter den på der den egentlig skal stå. For det andre så funker ikke tastauret mitt (USB), i oppstarten etter at jeg har resettet bios!?! Men funker med PS2 tast. Noen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Prøvd å oppdatere bios? hmm usb er vell egentlig bare støttet av os på maskina tror du må stille inn på usb suport via bios i bios Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Prøv dette mens strømkabelen er i: Sett hettene til normalen for CMOS. Sett dem så et øyeblikk til reset. Deretter tilbake igjen til normalen. Slå deretter på PC-en, gå inn i BIOS og se til at innstillingene du trenger er på plass. Dersom du flytter på hettene når strømkabelen er ut, kan det blir problemer. Jeg gjorde det, og da ville ikke PC-en slå seg på Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 jeg må nok prøve det ja. ******, noe dritt med at USB tast. ikke funker plutselig. (Har bare USB), ikke.no ps2 greier. SÅ må bort til naboen hver gang det skjer. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå