VEH_InnleggNO Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Som forventet blir det mer plateplaging til høsten. Les hele saken Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har lenge tenkt på å kjøpe 1'eren, men har ikke fått gjort det enda. Kanskje jeg kjøper den hvis den synker i pris nærmere release på 2'eren. Må være utrolig gøy å mikse på refrenget til Eminem - My name is. Det alene er nesten grunn nok til å kjøpe 1'eren Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har sett DJ Hero med miksebord til 599,- enkelte steder, så det har nok sunket en del i pris allerede. Jeg har skikkelig lyst på det, men jeg har for det første ikke noe sted å sette dette bordet og for det andre er det slike spill som underholder meg i noen timer, så går jeg lei. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) DJ Hero koster kun 349,- på CDON. Det er det virkelig verdt! Endret 10. juni 2010 av Amored Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Wow! Takk for linken! Bare for å være helt sikker: Det er ikke toll o.l fra CDON, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå