Joachim_F Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Telltale lager eventyrspill med dinosaurer. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hm, dette kan jo bli interessant, selv om jeg ikke helt ser hvordan Telltale sin modell på spill - pek og klikk - skal fungere optimalt i en slik setting. Men det er vel en av grunnene til at dette er et spennde prosjekt! Elsker Jurassic Park-filmene så dette kan bli morsomt. Håper de huker tak i originalbesetningen fra filmene som stemmeskuespillere, med mindre de har lagt opp sitt eget løp med egen historie og karakterer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sam and Max og Monkey Island er skapt av LucasArts, ikke Telltale games. De har bare lagd de nye episodene... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Det er derfor jeg spesifikt skriver Tales of Monkey Island og Sam & Max-sesongene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Husker jeg spillte et Jurassic Park spill på SNES for mange mange år siden. Det var helt fantastisk. Nå har jo ikke det spillet noe med dette å gjøre, men blir spennende å følge med videre på dette og se hvordan det blir. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Håper på en oppfølger. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå