KingofNerds Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen av dere kjenner oss gjerne fra NerdCast, eller NerdAlert.no Vi har nå utgitt vår første video-podcast! Her tar vi opp forventingene mot årets E3! Du kan finne den på vår hjemmeside HER. Eller se den i HD på youtube Lenke til kommentar
KingofNerds Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Da er DEL 2 ute, HER Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bra initiativ, men det er teit med kostymene. Vær dere selv... Med kostymer så minner det litt om "sangsamling" på barneskolen hvor de som var sjenerte måtte gjemme seg bak en paraply når de sang... Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Helt grei videocast, men synest også kostymene var litt teite. Det hele ble litt stivt. Det virker ikke som dere har allverdens med kunnskap om spill. Sier ikke man skal være orakel for å mekke en videocast, men det ble litt tamt. Når det er sagt så synest jeg dere gutser, alt kan bli bedre med litt erfaring Lykke til gutter! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg skal gi dere props for og gjøre dette, men syntes dere mangler litt kunnskap om spill, sånn som hertuug har sagt rett før meg her. Må også si meg enig at kostymene var litt "over the top" og at det ikke passet helt inn. Alt i alt, et godt iniatitiv, men litt lite kunnskap og kostymer får det hele til og virke litt tamt og amatørmessig. PS: Sier ikke dette for og være douchebag, bare føler at jeg bør si hva jeg selv mener Lenke til kommentar
chru Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Takker for tilbakemeldinger! Kult med litt konstruktiv kritikk Skal heller prøve å bruke litt mer tid på å forberede oss før vi tar opp neste Nerdview. Men sånn ellers, har vi nå lagt ut en ny video HER der vår kjære Kenneth viser frem en arcade maskin som han har bygget selv, helt uten kostyme Håper dere liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå