Villanden Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 De som mener PES er bedre nå idag er fanboys. FIFA-spillene har blitt bedre i det siste, men til den dagen vi får en PC-versjon som ikke er laget av 5-åringer, vil jeg forbli fan av PES. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fifa er et drittspill! bare møkk animasjoner, motor, kontroll, lyd og graffik. De har mye å lære av PES spillene. De som mener det motsatte er fifa-fanboys og det er ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Fifa er et drittspill! bare møkk animasjoner, motor, kontroll, lyd og graffik. De har mye å lære av PES spillene. De som mener det motsatte er fifa-fanboys og det er ikke noe å diskutere engang. Så morsomt at du skulle mene det! Jeg mener nemlig det stikk motsatte! : D For et sammentreff da gitt edit:helvete, der gikk mitt innlegg nr 1337, jeg håper du er fornøyd Ally. Endret 13. juni 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
oophus Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Denne melken er så sur at man ikke kan lage vafler av den engang. Akkurat denne Kua fortjenes å bli tømt hvert år. Er jo ikke slik at de leverer dårlige spill når det gjelder FIFA. Ikke få meg til å le. Du synes vel Tony Hawk og Guitar Hero fortsatt er gode spillserier og? Guitar Hero og Tony Hawk? Ditt forsøk på vittighet dette her? Fifa har jo faktisk vist seg en stigende kurve de siste årene. Se på konkurransen. De som mener PES er bedre nå idag er fanboys. Skal vi nevne melking så får du bruke det i rett forstand, samt forstå hva det betyr. De fem forrige FIFA-spillene har vært helt like, bare med litt oppdatert grafikk. De fem forrige Tony Hawk-spillene har gått ut på akkurat det samme, bare med annen, håpløs setting. Guitar Hero-serien har fått så mange forskjellige spinoffs at det gir meg lyst til å gråte bare av å tenke på det. PES aner jeg ingenting om, det har jeg aldri prøvd. Poenget mitt er at dette har vi sett før, uansett hvor mye ekstra tull de prøver å legge inn i spillet. Er selvfølgelig noen idioter som fortsetter å kjøpe disse spillene, selv om de allerede har fem, nesten identiske, versioner på stående på hylla. Fotballspill vil jo alltids handle om det samme. Det du legger til det er at det hele handler om 22 spillere og en ball samt noen mål som ballen skal inn i. Det er jo tydelig at du ikke helt klarer å få med deg hva som blir forandret fra release x til y så denne diskusjonen blir jo litt tåpelig. Det du sier er at folk som samler på et hvilket som helst objekt, det være seg klistremerker, myntsamlinger samt spill er idioter. Er vell helst ditt synspunkt som er idiotisk. Trenger ikke være så forbanna på verdenen selv om du ikke har penger nok til å kjøpe det du har lyst til. Fifa er et drittspill! bare møkk animasjoner, motor, kontroll, lyd og graffik. De har mye å lære av PES spillene. De som mener det motsatte er fifa-fanboys og det er ikke noe å diskutere engang. Jeg eier nyeste FIFA og PES. I mitt synspunkt er fysikkmotoren til Fifa bedre en PES sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå