Tailzo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.jv247.com/games/3194-NEWS3092-Yakuza-4-au-Printemps-2011-en-Europe.html (Trenger dere oversatt noe i artikkelen kan dere spørre, jeg er halvt fransk.) Yakuza 4 kom mars i år til japan. Det er godt å vite at nummer fire blir oversatt. Jeg valgte å importere Kenzan og nummer tre. (Som jeg senere også kjøpte amerikansk utgave av). Nå slipper jeg det! Den japanske demoen av Yakuza 4 var lovende. Flere Yakuza fans her? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja gleder meg, men litt kjipt å vente 1 år for engelsk tekst. Jeg også importerte Kenzan og 3ern og vil hakke løs på 4ern så fort som mulig, siden er snart 1 år siden jeg spilte 3ern. Bedre sent enn aldri såklart:) Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja gleder meg, men litt kjipt å vente 1 år for engelsk tekst. Jeg også importerte Kenzan og 3ern og vil hakke løs på 4ern så fort som mulig, siden er snart 1 år siden jeg spilte 3ern. Bedre sent enn aldri såklart:) Sant. Jeg tror jeg skal prøve å vente da. Hvis jeg holder ut lenge nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå