maccan_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 God dag godtfolk, jeg har brukt de siste 2 ukene på å sjekke om det finnes noen steder hvor man kan game i oslo. Til min store overraskelse har jeg ikke kommet over noen seriøse aktører. Det som er viktig for meg når det kommer til gamingcafer er at de har en god atmosfære, enkelt og greit det skal appelere såpass bra at jeg velger å bruke litt penger istendenfor å sitte hjemme. Ting som må ligge til grunn: top notch utstyr, flotte lokaler, muligheter for mat og drikke. gjerne muligheter til å ta seg en øl eller 2 før jeg drar hjem.( nå som det er så fint vær er jeg utrolig svak for øl ). Et godt miljø hvor man kan møte likesinnede. Mitt spørsmål til dere er om dere tror det er et marked for en gaming/lan cafe i oslo? Jeg skjønner at det skal mye til for at folk velger en cafe kontra det å sitte hjemme. Hva skal til for at dere ville valgt en cafe? Jeg jobber seriøst med å få til et sted hvor man kan kombinere gaming med sosial omgang med mennesker som delere samme lidenskap. så håper dere som leser tråden vil bidra med deres tanker rundt emne. om det er noen andre her som har vært inne på samme tanke før ta gjerne kontakt med meg takk for at dere tok dere tid for å lese tråden, ha en god dag. kan kanskje legge inn en link til hva jeg ser for meg Mvh Maccan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå