Gå til innhold

Problem med PS3 Wireless Controller Dual shock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ville vore veldig skeptisk til å bestille sånt frå DealExtreme i alle fall. Til tross for at det ofte står "genuine Sony" i beskrivelsen er ikkje det alltid tilfelle. (Og kvalitetsmessig er dei originale kontrollarane milevis foran "knock-offs", både til PS3 og Xbox 360).

Dessutan kjem du stort sett alltid over tollgrensa også, og då blir det plutselig mykje dyrare, ofte over norske prisar.

Billigaste DS3 eg har funne i Noreg er til 379,- på Elkjop (og sikkert også Lefdal) om du velger Collect@Store. Skulle gitt deg link hadde det ikkje vore for at både Elkjøp og Lefdal no tydeligvis sliter med websidene sine... Du finner det uansett ved eit kjapt søk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg ville vore veldig skeptisk til å bestille sånt frå DealExtreme i alle fall. Til tross for at det ofte står "genuine Sony" i beskrivelsen er ikkje det alltid tilfelle. (Og kvalitetsmessig er dei originale kontrollarane milevis foran "knock-offs", både til PS3 og Xbox 360).

Jeg kjøper fra Dealextreme og deres produkter er billig og dårlig. Jeg vet ikke om ChinaBuye.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig, eg har kjøpt varer frå DealExtreme ganske mange gonger dei siste par åra. Dei har eit enormt utval og prisane er stort sett veldig bra. Produktkvaliteten varierar frå ekstremt dårlig til ganske bra, det er i alle fall mi erfaring.

Eg vil i alle fall anbefale å søke på forumet deira eller sjekke reviews/kommentarar til kvart produkt før ein vurderar å bestille. Spesielt om det er eit produkt som kostar fleire hundre kroner (og dermed blir mykje dyrare inn til Noreg). Om det er ein eller anna (u)nyttig gadget til 3-4 dollar bryr ein seg sjølvsagt ikkje like mykje om sånt.

Edit: Og DealExtreme, FocalPrice, ChinaBuye, KaiDomain etc har ofte mange av dei same leverandørane.

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...