VEH_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Respawn har tydeligvis noe på gang. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 steike det var da veldig raskt. blir nok en stund før spillet faktisk kommer ut da, men håper virkelig de lager noe kanon bra og måtte le litt av hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Seriøst, disse gutta jobber fort som fy Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kan neppe vere noe håndfast å vise frem, men eg venter i spenning på alt nytt fra denne kanten Websiden var ihvertfall en visuell nytelse B) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det gikk fort ja. Ønsket selv noe slik på E3, men regnet ikke med de var klar med noe enda. Meget spennende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Godt å se noen jobbe effektivt mot visuell søppel på internett! Spent på å se hva de har å diske opp med, jeg har aldri interessert meg for Call of Duty-serien og kjenner derfor bare løst til hva de egentlig er gode på, men de har nå en gang prodsuert verdens mestselgende spill og det levner jo liten tvil om at det er noe jeg kan se frem til. Men jeg kjenner jeg håper det er noe annet enn et krigsspill. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Herregud, det er overveldene sannsynlighet for at den siden er falsk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gledelige nyheter. Skal bli gøy å se hva de har tenkt ut. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker av dem, for MW2 gav meg litt avsmak for moderne krigføring i spillform. Men selvfølgelig, hvis de klarer å toppe det første MW, så skal jeg ta meg en titt. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den er ikke falsk. Facebook-siden altså Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette kan bli dritspennende å følge med på. Håper det er disse som står for MW3 om noen år Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette kan bli dritspennende å følge med på. Håper det er disse som står for MW3 om noen år Det er det garantert ikke siden Activision er igang med ekstrem melking av CoD-produktet. Black Ops kommer i høst, og tradisjonelt sett så har de planer om å slippe et nytt neste år igjen (mest sannsynlig MW3). Pluss at et firma (husker ikke hvem) jobber med en litt annerledes CoD versjon. I tillegg til at Respawn ble dannet kun av mennesker som sluttet i IW pga Activision sine kromspring. At Respawn skal komme med noe på E3 ser jeg på som enten unødvendig eller skummelt. Hvis de har et prosjekt de har begynt å jobbe med så er det altfor tidlig å snakke om det nå. Men verre, hvis EA har overtalt dem til å bidra i et annet EA-selskaps spill så får de ikke vist full kompetanse. Respawn burde ta seg god tid, bygge opp firmaet og starte på et prosjekt de selv virkelig ønsker å lage. Alt før E3 er jo bare spekulasjoner, men dette var en nyhet jeg ikke likte. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var jo ganske raskt. Spørs om ikke de har fått et prosjekt fra EA dumpet i hendene. Med annet de har gått rundt med en ide til et spill i lengre tid og bare ventet på en slik mulighet. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Pluss at et firma (husker ikke hvem) jobber med en litt annerledes CoD versjon. Er det Treyarch du tenket på kanskje? De som har stått for bl.a CoD3 og World at War hvis jeg ikke tar helt feil her? Mener å huske at IW og Treyarch laget annenhvert spill i CoD-serien. Skyt meg hvis jeg tar feil her Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Treyarch er og IW bytter som du sier på og slipper et spill annenhvert år. Men Treyarch er jo travelt opptatt med Black Ops som kommer i høst. Og etter 5 sekunders googling kom jeg frem til at det er Sledgehammer Games som har fått i oppgaven å lage det nye spillet. An unnamed Call of Duty game is under development by Activision studio Sledgehammer Games; the release date of this game is supposedly around early 2011. Activision Blizzard COO Thomas Tippl mentioned that "it’s going to be an innovative take that will further broaden the audience for Call of Duty".[19] The game will reportedly "extend the franchise into the action-adventure genre". No other details were made available by Activision KILDE Endret 8. juni 2010 av Stinkey Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var jo ganske raskt. Spørs om ikke de har fått et prosjekt fra EA dumpet i hendene. Med annet de har gått rundt med en ide til et spill i lengre tid og bare ventet på en slik mulighet. Hahaha, når du sa det tenkte jeg på det nye harry potter spillet... tjaaa... de har jo erfaring med fps såååå :-p Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Herregud, det er overveldene sannsynlighet for at den siden er falsk. Good guess Falsk Facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå