Joachim_F Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det neste spillet i Dungeon Siege-serien kommer også til konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Realder Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fantastisk! Jeg elsket Dungeon Siege 2 og Broken World, så dette ser jeg absolutt fram til. Håper vi får høre mye om det på E3. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Spennende! Har blitt glad i slike type spill i det siste, så dette kan bli moro Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) OH MY GOD! Herregud, jeg trudde aldri denne dagen skulle komme! Dungeon Siege er den beste Classic RPG serien ever. Jeg fikk A på eksamen i dag, men faen.. Dette er jo MYE bedre! Jeg er spendt på hvordan det blir. (siden GPG ikke er utvikler, bare "rådgiver") Screenshots: http://news.bigdownload.com/photos/dungeon-siege-3-screenshots/3050960/#3050960 (looking good!) Endret 8. juni 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Drit i eksamen da, er jo bare å slutte på skolen når dette kommer! Neida, men spilte 1ern og 2ern veldig UT for å si det sånn. Gleder meg som en unge til denne blir å se i butikkhyllene! Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg trodde ds3 var på vei allerede? Synes jeg leste noe en stund tilbake, der de blandt annet sa at de skulle gå vekk ifrå party til single hero. Veldig kjekt at det blir bekreftet sånn skikkelig, men dumt at de ikke er gas powered som står for spillet. Er redd spillet fort mister det som gjorde at man følte det var dungeon siege. Tror fort spillet blir bra, men at det blir såpass forskjellig fra de to foriigespillene. Man ser lett at ds1 og 2 er i samme serie, ds2 var såpass likt ds1 med tilstrekkelig nytenking. Men vi får se Endret 8. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Trudde eitt øyeblikk det var dungeon keeper 3, men nei Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Trudde eitt øyeblikk det var dungeon keeper 3, men nei Samme her, jeg hoppet nesten av glede da jeg virkelig ville se et nytt Dungeon Keeper spill, men heldigvis var Dungeon Siege litt gøy det og, så ble ikke så overdrevent skuffet. Endret 8. juni 2010 av Tonbo Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 men dumt at de ikke er gas powered som står for spillet. Er redd spillet fort mister det som gjorde at man følte det var dungeon siege. Tvert imot etter min mening. Siste spillet i "Siege" serien, utviklet av de samme folkene, er nemlig Space Siege, som antakelig er det mest skuffende jeg har spilt gjennom i denne sjangeren... Nytt utviklerteam, ja takk. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg trodde ds3 var på vei allerede? Synes jeg leste noe en stund tilbake, der de blandt annet sa at de skulle gå vekk ifrå party til single hero. Nei, Taylor avkreftet dette Det var "falsk alarm" den gangen. (juni 2009) I dag er første gang det bekreftes at DS3 "finnes". Endret 8. juni 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har blitt bortskjemt av Dragon Age, hvordan kan jeg se arpg sjangeren i øynene igjen Lenke til kommentar
karakas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Arf, spacet ut ett lite øyeblikk, og forvekslet spillet med Dungeon Keeper, ble skuffet når jeg kom til Diablo-biten og husket at det var ett annet spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå