Øystein W. Høie Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Her er alle videoene som er lansert til nå. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette blir nok min neste tlf. Fire ganger så skarp skjerm og forbedret (i følge meg) design er nok for meg til å oppgradere! -Knut Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 veldig kul touchmobil synes jeg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Pen design. Men "bare" 3,5 tommers skjerm. Altså tilnærmet samme størrelse som før, selv om oppløsningen er bedre. Skrytefilem legger stor vekt på videosamtaler. VS var jo noe av greia når 3G ble lansert for noen år siden i Norge, men slo vel aldri helt an. Hvis apple klarer å få videosamtaler trendy, så blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 morsomt. Gammel fisk selges som ny. Er ikke mye forskjell på oppdrettsindustrien og apple. Min snart fire år gamle lg kunne ha videosamtaler både foran og bak, til og med uten hakking. Innmaten er ikke spesielt mye å skryte av i forhold til det som finnes allerede, og "wow". Ekte multitouch. Det var nok ikke oppfunnet fra før. Iphone selger på navnet, ikke innholdet. Derfor kjøper eg aldri en. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 haha er dette en vits? nei apple er gammelt nytt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Videosamtaler var i ekstremt dårlig kvalitet her før. Tror det at apple nå gjør dette mye bedre en noen andre vil resultere i, enda en gang, at dem starter en ny trend. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Glad for at man endelig kan bruke multitasking. Det var slitsomt å måtte lukke et program for å kunne åpne et annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg