Armalite66 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg skulle gjerne svart i tråden det gjelder, men den ble stengt; Så jeg startet en ny. Det er ingenting galt med ikke å ha eget kredittkort, personer under 18 kan være veldig voksne (noen over 18 er slettes ikke voksne heller), men det jeg vil frem til er at det kreves i online spill at en er litt voksen. Dette gjelder alle mmorpg's (eve, daoc, osv..). Er du ikke dette, ikke kast vekk pengene dine på å kjøpe spillet. De fleste som spiller mmorpg's er 20-30 år, og det er ikke vanskelig å skildne en "14-tis" på hvordan/hva han/hun skriver. Det som også skal nevnes er at det kreves en del engelsk kunnskap på slike spill, og vær sikker på at du har dette får du engang tenker på å kjøpe et mmorpg (5-6 i engelsk i grunnskolen betyr ikke at du kan praktisk engelsk). Når det gjelder kontonummer (fra en annen tråd), vil du aldri bli spurt om dette på online betaling. Det eneste som skal oppgi's er visa-nr, navn, og gyldighetsdato. Vennligst ikke post "flames" hvis du føler deg personlig angrepet av dette, det er ikke meningen. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bare si en ting, jeg er selv 16 nå, og har spilt AO siden beta når jeg var 13. Det er, mange, da mener jeg mange er rundt samme alder som meg. Det har vært utrolig erfaringsrikt å møte så mange forskjellige folk, så å si at folk under 18 bør holde seg borte dersom de ikke kan oppføre seg er jeg ikke helt enig i. Man blir mer voksen av å drive på med slike spill i min mening, siden det kreves ganske mye av deg. Jeg har beta testet mange andre MMORPG's også, slik som E&B, EVE, SWG. Alle som har lyst til å prøve disse spillene, bør gjør det! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nå, nå, ikke utelukk oss over 30 (er 31 selv) Folk helt opp i 60 årene spiller MMO's, simpelthen fordi slike spill byr på et enormt miljø, store sosiale muligheter og mange måter å spille på. Jeg har lenge sagt at MMO er fremtidens spill, og det holder jeg på. De er allerede på god vei til å favne alle aldersgrupper. Når det er sagt, må jeg også innrømme at jeg er drittlei drittungene som løper omkring og skriker at de pwner gud og hvermann. Jeg sier drittunger fordi det er presis hva de er, men det betyr ikke at jeg skjærer en generasjon eller to over samme kam, men spesifikt de som oppfører seg som idioter. Verre er det når de glatt knuser ethvert forsøk på rollespill, og gjør narr av de som prøver å leve seg inn i et MMO, som de selv tror ble gitt dem for at de skulle skyte alt som beveger på seg og drite i alt som har med storyline og handling å gjøre. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ... det jeg vil frem til er at det kreves i online spill at en er litt voksen. Sett ut fra andelen l337-kids og andre "griefers" på de forskjellige MMO-spillene, så vil jeg ikke si at det er noe *krav* at spillerne oppfører seg voksent. Dessverre. J Det som også skal nevnes er at det kreves en del engelsk kunnskap på slike spill, og vær sikker på at du har dette får du engang tenker på å kjøpe et mmorpg (5-6 i engelsk i grunnskolen betyr ikke at du kan praktisk engelsk). Nei. Det er *kjekt* med god engelsk-kunnskap på slike spill, men det er ikke noe krav. God skriftlig engelsk gjør det bare enklere å sosialisere med andre folk. Jeg møtte f.eks et par japanere i AO en gang. De klarte knapt å gjøre seg forstått på engelsk, men lot til å ha det gøy likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå