V. Haugen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nye tall viser hvor mange minutter du må vente på svar fra kundeservice. Sjekk din operatør her. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Netcom har i hvertfall ikke svart meg og nå har det gått 2-3 dager Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har aldri ventet mer enn 30 sec på svar når jeg ringer netcom . Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva med og teste andre aktører på bedriftsmarkedet som f.eks Phonero, Hello, Ventelo, Network Norway osv.? Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva med og teste andre aktører på bedriftsmarkedet som f.eks Phonero, Hello, Ventelo, Network Norway osv.? Hei, det er Post- og Teletilsynet som har utfører undersøkelsen, og de har gjennomført denne hos operatører med flere enn 10 000 abonnenter i privatmarkedet denne gangen. Du finner alle tallene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg