TST Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Menneske og maskin. Se filmen nå Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) SquareEnix har mye ymse angåendet spillbarhet etter min mening, men grafikk kan dem!. Faktisk er mange av mellom sekvensen til Square bedre en Blizzard sine. Endret 7. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 så nettop denne traileren i 1080P på youtube, og den var helt rå Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tidenes mest episke trailer? Utrolig bra laget i alle fall. DE3 blir sikkert et bra spill. Hvor bra gjenstår dog å se. Den første tittelen ble en stor suksess mens DE2 var "bare bra", altså litt skuffende. Alt kan skje! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Konge trailer, håper på flere sånne trailere Link til 1080P: edit: Noen veit om det er en sang i bakgrunnen i traileren? Vist det navn? Endret 7. juni 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Musikken er komposert av Michael McCann. Det er ikke en "sang". Endret 7. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bare en ting å si om denne traileren; EPIC!! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 MAD bra trailer! Hypa meg skikkelig opp ihvertfall Lenke til kommentar
Drush Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette blir for mye for meg. For meg kan en vel trygt si at dette er den villeste cinematic trailern jeg har sett noensinne. Sublime! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var vel minst en av TOP-3 Trailere jeg har sett i mitt liv. Håper ikke spillet blir FOR sci-fi aktig. Og den dialog ideen med at du skal "battle" motstanderen i dialog for å vinne informasjon kan jo falle i grus eller være overraskende bra. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Deus Ex (om jeg husker spillet rett nå) er så si-fi man kan få det, så da blir du trolig skuffet. Endret 8. juni 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Millha Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 SNAP! Sykt bra trailer. Tror lett dette er en av de beste i år. Spillet gjennom Deus Ex 1 , men aldri 2'eren. Men dette er et must. Men slik jeg ser det nå, håper jeg de lager det thirdperson. Lenke til kommentar
Raum Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 SquareEnix har mye ymse angåendet spillbarhet etter min mening, men grafikk kan dem!. Faktisk er mange av mellom sekvensen til Square bedre en Blizzard sine. Greit at det ikke er de som lager selve spillet, men de kan gjerne få lage mellomsekvenser og introen, for min del. Visual Works Studios kan sakene sine, men favoritten er likevel DIGIC Studios. Teaserne til The Secret World, introen til Prince of Persia: The Forgotten Sands og ikke minst, introen til Warhammer: Mark of Chaos (den beste introen noensinne laget) er alle fantastiske. DIGIC Studios vet hva de driver med. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Denne traileren har faktisk gått meg hus forbi, og som dere allerede har slått fast - den er rett og slett dritstilig. Ble litt mer spent igjen nå, etter at gameplaytraileren som nylig kom ikke overbeviste på mange plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå