Joachim_F Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ny stil for det tredje spillet i serien? Les hele saken Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis det blir ala Split Second er jeg 0 int. Hvis det er sånn byggninger faller ned osv Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det ser nesten ut som om det er 3D versjonen? Ser litt dobbelt ut liksom. Håper det blir mer av det som var bra i MS: PR. Har brukt maange timer på Pacific Rift og gleder meg til å se mer av MS3. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og det er fortsatt PS3-ekslusivt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det første MotorStorm var ikke så bra. Pacific Rift har jeg, men har ikke spilt enda. Har hørt det skal være ganske bra, også er det det andre spillet som foregår på vinteren. Husker ikke navnet på det nå. Jeg håper inderlig at det ikke ligner på Split/Second. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg la merke til det, jeg også. Det er jo folk som løper rundt der. Jeg håper ikke at dette er Motorsport 3, for hele settingen virker feil for et bilspill. Som Empire påpeker ovenfor, virker det som om det er i 3D, noe som passer med Sonys store, nye 3D satsing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå