Sebgun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tittelen sier vel det meste. Dette er spill laget av noen av DotA folkene og det følger oppskriften på en litt annen måte enn f.eks. HoN. Spillet er helt gratis og du slipper all skittkastingen fra sistnevnte spill http://eu.leagueoflegends.com/ Endret 7. juni 2010 av Sebgun Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 jepp spiller det daglig, og bedre en HoN er det også imo. spiller på de amerikanske serverne da, kaller meg Xulos og er lvl 30. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 jepp spiller det daglig, og bedre en HoN er det også imo. spiller på de amerikanske serverne da, kaller meg Xulos og er lvl 30. Jeg kan muligens ha brukt noe tid der ja Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har spillt det i godt over et år nå, var blant de første 100 som ble invitert til den amerikanske betaen, En liten ting, du linket til den amerikanske serveren, www.lol-europe.com er den europeiske. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Virker gangske fett, har litt lyst til å prøve det, men vil ikke bli avhengig Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det finnes ikke spillavhengighet Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg spiller også på den amerikanske serveren, har et par brukere på rundt lvl 10, synes det blir så vanskelig etter lvl 10 så har laget et par nye. Liker godt Twisted fate og nidalee. Lenke til kommentar
Bergorn Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Spiller dette også, har ingen faste klasser. Liker å variere litt, men går ofte for en meelee type Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg spiller også på den amerikanske serveren, har et par brukere på rundt lvl 10, synes det blir så vanskelig etter lvl 10 så har laget et par nye. Liker godt Twisted fate og nidalee. Hmmm, hva mener du? Blir motstanden for vanskelig eller går det for tregt å gå opp i nivå? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) For øyeblikket har jeg bare Master Yi, men prøver å spare opp til warwick. Noen som har prøvd og kan anbefale ham? eller en annen tough fighter for den slags skyld. Har også tenkt på å kjøpe enten nunu, kayle eller sivir Endret 8. juni 2010 av Sebgun Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Med warwick er det viktig å starte i jungelen, og han er veldig bra om du skaffer golem og lizardbuffen før du ganker. Nunu, kayle og sivir er veldig bra support characters. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 er ikke sivir carry dps? Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Njaa, ultien hennes er så sterk at hun ofte blir brukt til å kjøpe starks fervor og auraitems. That being said; Starks er et av de beste carryitemene uansett. Endret 8. juni 2010 av Predicted Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Wow, visste faktisk at dette var gratis! Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Spiller det faktisk selv.. det er ganske lunt =) Jeg og noen kompiser er vel lvl 12 eller noe. Og har fått kjøpt noen heroes vurderer å gå for fiddlesticks han er ganske awesome. Eller så har det jo kommet en del nye hereoes og det kommer stadig flere noe jeg synes er positivt og de driver stadig å balanserer her. HoN har fucka community og alle whiner + det er copy cat fra dota, men bortsett fra det så har det også ganske nice gameplay og det er en smule vanskeligere i mine øyne. Det er bygd opp veldig på hero kills og det er vanskelig å komme seg tilbake hvis man først dør ett par ganger LoL er lagd mer for folk som spiller casual og konkurranse instinktet kicker ikke så inn heller og lager super dårlig stemning om du blir ganket:P Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg spiller også på den amerikanske serveren, har et par brukere på rundt lvl 10, synes det blir så vanskelig etter lvl 10 så har laget et par nye. Liker godt Twisted fate og nidalee. Hmmm, hva mener du? Blir motstanden for vanskelig eller går det for tregt å gå opp i nivå? Motstanden blir vanskelig, men jeg blir jo mye bedre av å spille mot god mostand enn dårlig. Men er på min tredje konto og er snart lvl 10 igjen, så tenker jeg skal forsette litt opp over å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Opp til level 10 er (var?) newbie-land, hvor man stort sett skulle slippe å bli matchet mot de med mer trening selv i tilfeller hvor det var lite folk å spille mot. Etter level 10 er all bets off, og man kan endelig begynne å finne ut hvor god (eller horribelt dårlig ) man faktisk er. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da fant jeg ut hvor horribel jeg er Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Da fant jeg ut hvor horribel jeg er Kondolerer Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=1434&hl=league%20of%20legends&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg