Gå til innhold

De har Windows, og de angrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DET vil IKKE være mulig å oppgradere NOEN telefoner med Windows Mobile 6.x til Windows Phone 7 nei.. Det har med hardware kravene å gjøre..

 

Btw.

JEG har Windows på min telefon, og jeg øsnker IKKE å bytte til noe annet, er kjempefornøyd..! Er ikke noe som synker bedre mot exchange, er sååå enkelt å flytte filer mellom data og mobil uten å måtte bruke et eller annet program. SÅ enkelt å gjøre den mer personlig med ulike "idag"-skjermer, sååå enkelt å finne kontakter, sms'er, mails med smart search. Super gratis back-up med My phone-tjenesten osv osv..

Så nei takk, her skal det være Windows på mine mobiler også fremover.. :-))

Siden Windows Mobile 6.5 kommer til å kjøres paralellt med Windows Phone 7 er jeg IKKE bekymret for evt begrensinger i Windows Phone 7 for businessbrukere.. :-))

 

nei, det vil ikke være mulig.

Lenke til kommentar

Ett poeng som er verdt og merke seg er sikkerhet:

 

ZDnett skriver: "Security experts Bernd Marienfeldt and Jim Herbeck discovered something really interesting when they hooked up a non-jailbroken, fully up-to-date iPhone 3GS to a PC running Lucid Lynx"

 

Lucid Lynx (nyeste ubuntu)gir en tilgang til det meste på iphonen. Dette er kanskje ikke krise for de aller fleste, men det er et poeng for systemansvarlige må tenke over når de godkjenner iphone i selskapet. btw: så har ingen så god sikkerhet som Blackberry. En av grunnene til at microsoft henger litt etter for tiden er jo nettopp at de må ta ekstrem høyde for sikkerhet, siden så mange selskaper er avhengig av at det funker til punkt og prikke.

 

Personlig er jeg Android-elsker, men jeg tror (og håper) at, microsoft slår tilbake snart.

 

les mer her "http://www.zdnet.com/blog/hardware/ubuntu-lucid-lynx-1004-can-read-your-iphones-secrets/8424"

Endret av jonefuroy
Lenke til kommentar

Jeg har i dag Windows Mobile 6.5, fungerer helt utmerket mot Exchange, men som telefon er den bak mål. Har ringt feil nummer og skal stoppe oppringningen, hvorpå min HTC Touch Pro 2 bruker 10-15 sekunder på å forstå at en ønsker å legge på. Bør også restartes flere ganger i uka, hvis ikke går alt i frø (fryser, henger)

 

Min HTC vil være min første og siste Windows mobil.(men som sagt den fungerer ypperlig mot Exchange, synd at Microsoft glemte telefonen)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

har kjøpt htc touch pro. Telefonen er en katastrofe. Aldri mer en Windows telefon på meg. Må restartes i snitt en gang for dagen. Blar jeg i kontakter, telefoner (Innkone/utgådende) er den umulig å stoppe der jeg ønsker å stoppe den. Frem og tilbake i 5 minutter. Kan like gjerne gi opp. Telefonen slår seg av av seg selv under lading og i flere andre sammenhenger. Jeg kunne fortsattt med en rekke problemer. Kan bare konstantere at telefonen windows Touch Pro 2 er en katastrofe. Aldri mer en windows telefon på meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...