Albena Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hello, på min telefon som jeg kjøpte på telenor.no vet jegi kke hvor lenge det er igjen av bindingstiden.. også prøver jeg logge inn på telenor men står feil passord..får tilsendt engangskode og endrer men funker ikke da eller.. noen side for og finne ut av hvor lenge det er igjen av bindingstiden? Lenke til kommentar
Keisuke Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har samme erfaring med Eken M001. Jeg prøver å finne noe om dette på Internett, men ingen løsning. Lenke til kommentar
Neala Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Eken M001 er ikke fra telenor Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Trådstarter kan ta kontakt med Telenor for å finne bindingstiden. Dem vil da spørre deg etter IMEI på telefonen, et lite serienummer som du finner på en liten slik lapp under batteriet. Det er mulig å få den frem inne på telefonen også, men siden du ikke skriver hvilken telefon du har er det nok like greit å ta en titt under batteriet. Til deg som har en kinatelefon, ta kontakt med butikken du har kjøpt telefonen fra. Om du har fått bindingstid på en telefon fra Kina betyr jo det at du aldri har kunnet bruke telefonen din. På en måte mistenker jeg at du ikke helt forstår hva bindingstid er for noe, det låser nemlig telefonen til en operatør - noe som betyr at ingen norske simkort ville fungert i den fra dag 1 dersom det var bindingstid på den. Anyways, om du er sikker på at den er bundet til en kinesisk operatør må du altså ta kontakt med butikken. Kjøpte selv telefon fra Kina for en stund tilbake. Det ene av de to medfølgende batteriene døde faktisk fordi telefonen ikke ble ladet på 30 dager. Litt kjedelig, og det var min grunn for ikke å velge kinatelefon igjen. (når jeg sier at batteriet døde mener jeg altså helt dødt, slik at det ikke er mulig å lade det opp igjen.) Endret 2. juli 2010 av Atle Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 De skal kunne finne det på mobil nr. eller bare på navn. Man må registrere IMEI nr. når man setter opp et tlf. nr. som igjen står på et navn. Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) @backstabber, jepp, det stemmer at man kan finne det også på navn dersom telefonen var kjøpt med et abbonement ja, men du har ikke helt rett i det du sier. Jeg kan uten trøbbel opprette et abbonement uten at en telefon trenger registreres sammen med det. Det er ikke alle som vil kjøpe seg ny telefon selv om et abbonement opprettes. Derimot bra du nevnte det, for trådstarter funker det nok bra med navn eller nummer ja. Endret 3. juli 2010 av Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå