Cypex1992 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hei, jeg har tenkt meg å bygge min egen PC for første gang, det jeg lurer på om dette er et smart oppsett, http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=805567&su=BD1C5DE7-A644-4A19-8E72-5AB837D8F44F Er det noe som ikke passer sammen, jeg mangler eller dere har noe god / dårlig erfaring med? Endret 6. juni 2010 av cypex Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ehm...Jeg finner ikke siden dessverre. Kanskje noe galt med linken din? Nå funket det. Måtte åpne den i en ny fane. Endret 6. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cypex1992 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Ehm...Jeg finner ikke siden dessverre. Kanskje noe galt med linken din? Nå funket det. Måtte åpne den i en ny fane. Var noe galt me linken i begynnelsen men fikset det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skal du bruke den til gaming? Jeg vet egentlig ikke så mye om de du har valgt ut der. Skjermen ser jo ok ut til den prisen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Av min lille erfaring er det vel et greit oppsett. Jeg hadde håpet noen andre hadde spilt inn her som hadde litt mer erfaring enn det jeg har og sagt sin mening om det. For jeg har ikke nok kunnskaper om dette til å gi deg nok feedback på om dette vil fungere sammen eller ei. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Personlig ville jeg gått for et AMD-grafikkort. Både kaldere og stillere enn Nvidia på generellt grunnlag. Utover det - kjøleren er glimrende, men sørg for at den passer i kabinettet - så vidt plass i mitt Antec P182 Ikke vær redd for å kjøpe deler fra flere sider. Maskina mi ble skaffet av deler fra tre forskjellige nettbutikker ( Komplett, Netshop og Multicom). Med flere butikker øker muligheten til å velge de beste komponentene, da enkelte butikker har varer andre ikke har. Jeg benytter eksempelvis modulære MIST-strømforsyninger, og dem fås bare hos Netshop. personlig sverger jeg også til RAM fra Mushkin, som jeg også må skaffe fra Netshop. Noen av komponentene du har valgt er ikke på lager hos Komplett - eksempelvis er kabinettet du valgte ikke på lager, og igjen har jeg en produsent jeg sverger til - Antec. AnBroren mins nye maskin har et P193-kabinett, som jeg må si er helt fabelaktig. Anbefales varmt ^^ Humm. Ble litt lang og rotete post. Nuvel. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Som Materie sa så vil du få bedre ytelse med mindre strømforbruk og varme om du kjøper f. eks et eller to Radeon HD 5870 Lenke til kommentar
Schwing Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Syntes dette ser ut som en virkelig flott gamer-pc. Det eneste som slår meg er spørsmålet om hva slags skjerm og lyd-oppsett du kommer til å kjøre? Med denne maskinen vil du ha ressurser til veldig høye grafikk-innstillinger så jeg regner egentlig med at du har en stor og god skjerm allerede. I tillegg så kommer lydopplevelsen - siden det ser ut som om budsjettet er rimelig solid så ville jeg skaffet med et godt headsett også - det gir en ekstra dimensjon å få god lyd inn sammen med skikkelig god grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå