CaSh Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er desperat, har prøvd i bruktmarkedet med kanskje noen har en gammel vifte som fortsatt funker som vil selge den til meg. Det jeg også lurer på er om kjøleren som selges på microplex følger med kjøleribbe. Jeg har klart å miste den gamle vifta med kjøleribba til mutterns jobb, og jeg er desperat på å finne en ny før hun kommer hjem fra ferien. :oops: Forresten er til P3 800 Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Er du ute etter en komplett kjøler, eller bare vifte? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Er du ute etter en komplett kjøler, eller bare vifte? Komplett kjøler Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har en komplett sak med både vifte og kjøleelement. Den vil du kanskje ha......? Den har stått montert på en PIII 500 MHz CPU i et Abit BE6 II slot 1 hovedkort. Send en PM, så ordner vi saken......... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg kjøpte den på microplex. Ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå