Einride Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Playstation Plus verkar jo totalt ubrukeleg ut i frå det Tretton nevnte og som står i linken litt over. Eit par gratis spel, ein og anna rabatt på PS Store, 1 hour trials av spel (trial burde det forøvrig vore av absolutt ALT av spel på PS Store, akkurat som XBL har). Riktignok av "full retail"-spel, men allikevel. Automatiske oppdateringar burde vore lagt inn som ein standard funksjon for lenge sidan. Når utgivarar pusher utallige oppdateringar på fleire hundre MB for at ein så skal kunne kjøpe og laste ned ein 100 KB DLC for å låse det opp... Idioti! Og alt det ein får "gratis" kvar månad med PSN+ får du sjølvsagt berre tilgang til så lenge du har eit aktivt abonnement (som Jack Tretton òg påpeikte to gonger). Ubrukelig teneste! Sjølvsagt var det heller ikkje eit ord om eit uniformt, felles grensesnitt i XMB for invitasjonar, party/cross-game chat og anna knytta til multiplayer. Way to go, Sony! Men Kevin Butler var konge, som alltid. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skuffende egentlig. For lite gameplay, for mye snakking. Move var allikevel overraskende, sorcery virket bra og move virket særdeles nøyaktig. Kommer nok ikke til å kjøpe, prisen var altfor stiv i tillegg. Sly Collection - Great! Butler, Gabe, flotte greier men det ble for mye snakk fjas, lite gameplay, Twisted metal så solid ut i det minste. Konferansen er over, men messen har nettopp begynt det er her det hele begynner. Gleder meg heller til å få nyhetene fra messen, alt for mye man ikke fikk tid til å se på. F.eks viste de ikke hele FFXIV videoen, eller Third Birthday som var noe jeg gledet meg mest til. Yakuza 4 var heller ikke på konferansen, og skal være med på E3. http://na.square-enix.com/e310/agegate.html?pagerequested= - Her finner man forøvrig mer informasjon om Square-enix sine utgivelser. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 PS3 får MoH med medal of honor frontlines og deadspace så får du dead space extraction.... syntes ikke akkurat det er noe super deal. nei uff, denne her pressekonferansen vil jeg helst glemme fort som mulig, kommer aldri til å komme over at dem viste enda en gt5 trailer, og ikke gameplay. Når spillet er ute snart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) feil Endret 15. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 PSN+ var jo høydepunktet! Customer Service Priority AccessPriority access to PlayStation’s customer service both online and via phone should you need technical help or have questions about your products. This feature gives you support with little to no waiting. Exclusive Experiences with Sony Brands Get member-only access to attend exclusive Sony events and experiences throughout the year, including those offered by PlayStation, Sony Pictures, and Sony Music. Extended Console Warranty 3 Years Get your PS3 warranty extended to 3 years as part of your overall subscription (requires you to keep your subscription active). The standard warranty on your PS3 is 1 year. Access to Beta Games Get access to Betas of popular games not yet released at retail (Betas offer bigger experiences than typical game demos). You will have the ability to play these games before others do. Early Access to All Store Content Get early access to select free and purchasable game related content on the PlayStation Store before it’s available to everyone else. This includes games, add-ons, themes, avatars, as well as free game demos. Member Demo Sharing of Full Game Share a level of a game that you just purchased for your PS3 with a subscriber who doesn’t own the game. Your friends could do the same. This would be an exclusive demo not available otherwise to those who haven’t purchased the game. Cross-game Voice Chat Access Get exclusive member-only access to cross-game voice chat. This is the ability to use your headset to voice chat with friends on your PS3 regardless of what they are doing on the PS3. Full Title Trial – 1st Hour Is Free Download full versions of select Blu-ray and PSN game titles and have the chance to play the entire game (single or multiplayer) for free for the first hour. After that time you will have the option of purchasing the game to continue playing. Token Wagering Get a fixed number of tokens per month you can wager with other players in competitive online games. These tokens could then be built up and redeemed for free PlayStation Network games and other content. User-to-user Challenges Unlock developer-created challenges while playing games. Compete with your friends to see who can be the first to complete these challenges. The PS3 will automatically offer and track challenges and winners and would post results. An example of a challenge is ‘first to get 10 trophies’ in a particular game. Free Access to PSOne Classics, PSP Minis, and PS3/PSP Themes Get a fixed number of PSOne Classic games, PSP Minis (bite-sized games), and PS3/PSP themes per month to keep for free for as long as you are a subscriber. The PlayStation Store offers these types of content for $2-6 each. Discounts on Store Content Get weekly member-exclusive discounts on specific games, game add-ons and themes on the PlayStation Store. Discounts may range from 20-50% off regular retail prices. Member Only In-game Content Get exclusive member-only in-game content for your PS3 or PSP such as new game play options, unlocked in-game weapons or player slots, exclusive levels, costumes/skins, and PlayStation Home spaces. Trophy Alerts Get automated alerts on your PlayStation XrossMedia Bar, PlayStation.com, and via text message (if you so choose) that alert you when your friends get any trophy or a specific one. This feature is customizable – you can choose which friends to receive alerts from and what kinds of alerts. Cloud Storage Space for Games Store your game saves on a virtual secure saver. This would allow you to access your game saves at any point in time, and from any PlayStation 3 or PSP console you are logged in on. Online Music Service Get a streaming music service that allows you to choose your channel based on music style, artist type, etc. and listen to an unlimited number of tracks. This service would be for use outside of playing a game and similar to Pandora or a Last.fm. Online Music Video Service Get a streaming music video service on your PlayStation 3 that lets you stream music videos from a continuously growing catalog of music and allows you to create a custom playlist to play back. Automatic Downloads and Updates Customize the types of updates you want your PS3 to download automatically. These include game updates (patches) for games that you own, firmware updates, and game demos downloaded on your PS3 without manually having to select them and wait for them to finish downloading. Your PS3 can be set to automatically turn on for updates and turn off after completion. Loyalty Program Rewards Get rewards the longer you are a subscriber and also earn rewards by engaging with PlayStation such as buying games, downloading movies, and rating products. Rewards can include full versions of PlayStation Network games and digital movie rentals from the PlayStation Store. Facebook Connectivity Access to member-exclusive Facebook features on your PlayStation 3, such as viewing and linking your Facebook accounts with their PSN ID’s, updating your status, editing, uploading and sharing photos, and viewing photo albums of your friends on your TV. Catch-up TV Get access to popular TV shows and movies through service providers such as Hulu, simply by clicking an icon on your PS3 XrossMedia navigation bar. Netflix Access Without Disc Access the Netflix video streaming service on your PS3 without the need to insert a special disc into the drive each time to access the service. A separate Netflix subscription would also be needed to enjoy the service. Netflix offers over 17000 popular movies and TV shows for streaming on your laptop or a supported device such as a PS3. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Synes Sony leverte det jeg forventa og enda mer. Predicta før E3 jeg ville se mer fra Infamous 2, Killzone 3, GT5 dato. Jeg fikk det jeg ønsket meg. Og attpåtil jammen fikk jeg ikke servert med Little Big Planet 2, Sly Raccoon Collection, Move som imponerte hos meg stort!! Februar 2011 blir stort for meg med desidert flotteste grafikkspillet jeg har sett nemlig Killzone 3, alt det andre var milevis bak! 6/6 gir jeg til Sony for denne pressekonferansen!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Og larzen, vet ikke hvor mange eksklusive spill du så som ble visst. Altså gameplay. du måtte hatt lave forventninger. bro parten av det folk så frem til, manglet. 3d er fint det og, men blir ikke mainstream for mange for om 5-6 år. Vanlig mann i gata, skifter ikke TVen ofte. Gameplay eller ikke har ikke noe å si for min del, men at dem faktisk viser noe som kommer ekslusivt til sin konsoll er viktig på slike events synes jeg. Hadde vel ikke super høye forventninger og hvor mange ekslusive PS3 hadde i motsetning til X360 i år på sin pressekonferanse er jeg ikke sikker på. Men for min spill smak så synes jeg det var Sony som viste mest ting og ting jeg liker best. Men spillene som var ekslusive som jeg husker var : Killzone 3 LittleBigPlanet 2 Infamous 2 Motorstorm Sly Cooper Collection Gran Turismo 5 Sorcery Time Crisis Twisted Metal PSP: God of War: Ghost of Sparta Patapon 3 Ja fleste av dem viste vi om på forhånd, men det teller ikke synes jeg. Da hadde jo Microsoft omtrent ingen spill å vist da? Siden vi viste om alle utenom 1? Og ang 3D så tror jeg folk kommer til å kaste seg på det ganske fort, folk er GALE etter ny teknologi (bare se iPad) så jeg tror sålenge konsoll eiere vet dem går glipp av 3D i et spill dem eier så drøyter det ikke lenge før dem kjøper nytt. Gamere kommer nok til å pushe MANGE 3D tv'r ut av butikkene fremmover nå. Pokker jeg kjøpte meg nytt tv for noen mnd siden...skal jeg spille Crysis 2 uten 3D? Hell no.... Endret 15. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg liker virkelig ikke dette med betalingstjenesten. Joda, greit nok med litt billig innhold (øh.. for de som betaler for å få det billig, da), men nå kommer det til å bli slik at hver eneste nye PSN-feature kommer til å bli en del av denne pakka, noe vi allerede ser med Cross game voice chat, som helt klart burde vært lansert for alle og enhver for lenge siden. Endret 15. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Og larzen, vet ikke hvor mange eksklusive spill du så som ble visst. Altså gameplay. du måtte hatt lave forventninger. bro parten av det folk så frem til, manglet. 3d er fint det og, men blir ikke mainstream for mange for om 5-6 år. Vanlig mann i gata, skifter ikke TVen ofte. Gameplay eller ikke har ikke noe å si for min del, men at dem faktisk viser noe som kommer ekslusivt til sin konsoll er viktig på slike events synes jeg. Hadde vel ikke super høye forventninger og hvor mange ekslusive PS3 hadde i motsetning til X360 i år på sin pressekonferanse er jeg ikke sikker på. Men for min spill smak så synes jeg det var Sony som viste mest ting og ting jeg liker best. Men spillene som var ekslusive som jeg husker var : Killzone 3 LittleBigPlanet 2 Infamous 2 Motorstorm Sly Cooper Collection Gran Turismo 5 Sorcery Time Crisis Twisted Metal PSP: God of War: Ghost of Sparta Patapon 3 Ja fleste av dem viste vi om på forhånd, men det teller ikke synes jeg. Da hadde jo Microsoft omtrent ingen spill å vist da? Siden vi viste om alle utenom 1? Og ang 3D så tror jeg folk kommer til å kaste seg på det ganske fort, folk er GALE etter ny teknologi (bare se iPad) så jeg tror sålenge konsoll eiere vet dem går glipp av 3D i et spill dem eier så drøyter det ikke lenge før dem kjøper nytt. Gamere kommer nok til å pushe MANGE 3D tv'r ut av butikkene fremmover nå. Pokker jeg kjøpte meg nytt tv for noen mnd siden...skal jeg spille Crysis 2 uten 3D? Hell no.... Larzen, de som kjøper konsoller er ikke gamle folk i 20 åra, dessverre. Det er tenåringer som er hovedbasen, de har ikke råd til å kjøpe 3d til 25 000. Jeg kjøpte meg ihvertfall ikke TV til 25k når jeg var 15-16. Jeg mener at det er 35 mill ps3 konsoller ute, jeg mener at et fåtall av de kommer til å være 3d ready. HVa du bruker penger på er totalt unyttig å vite. Skjønner heller ikke hva ipad har med saken å gjøre. Da det er mer Apple som selskap at de er flinke til å skape blest om et produkt. Det er heller ikke ny teknologi... Jeg sier bare at det er lenge før det er mainstream. Er du mainstream, neppe. Les nå ferdig neste gang før du svarer. Og tror ikke folk bare kaster seg på 3d, da det er foreldre som har kontroll på innkjøp osv. Du sier de kaster seg på 3D pga det er ny teknolgi. 3D er ikke noe ny teknolgi. og bare se på konsollene, ps2 selger jo som bare det fortsatt, finnes da nyere teknolgi enn det Og Toman, gir du Sony 6/6 du, sirkenneth var litt skuffa sa han skjønner du Endret 15. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er vel såpass enkelt at spill ikke kommer til å være det som driver 3D tv-salg. 3D vil ikke bli mainstream før det er bra med tv-kanaler som benytter det (akkurat som HD). Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Move og 3D kombinert kan nok bli veldig artig. Men igjen, jeg synes fokuset til sony blir litt for bredt noen ganger. De pusha blu-ray på verden gjennom ps3, og nå skal de gjøre det samme med 3D. Gtreit nok, men fokuset bør være på spillene når man er på E3! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Er vel såpass enkelt at spill ikke kommer til å være det som driver 3D tv-salg. 3D vil ikke bli mainstream før det er bra med tv-kanaler som benytter det (akkurat som HD). Nettopp, men også bare det at prisene må bli lavere, samtidig som at TVene som er 3D ready nå ikke er bra nok. Jeg ble ihvertfall ikke imponert i det hele tatt når jeg så 3D TV på teknolgimesse. Går du fks mer enn 4 meter vekk fra TVen slutter 3Den bare å fungere. Samtidig som at TVene trenger høyere oppdateringsrate internt, slik at "crosstalk" / "halo" reduseres kraftig. Det er for mye flimring inne i 3d brillene, og det er utrolig slitsomt på øya. Se for dere en skjerm med dårlig refresh rate. Syntes bare 3D passer på store lerret og ikke på 40". Du må sitte utrolig nærme hvis 3D på 40" skal bli bra. Sitter det mer enn 2 i bredden blir 3Den også møkk. Samtidig som at du må kjøpe briller til 1000 kr pr stk, hvis andre skal få nyte 3Den også. Men nå går jeg veldig offtopic her. Endret 16. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvem som gir en faen i om hvor mange det er som har 3DTVer når dette kommer ut? Skal noen ha en gulrot for å kjøpe en 3Dtv så er det jo viktig at det kommer flere produkter med støtte for dette. Og for deg som gamer Hendrikx(ett eller anna), hva har det å si om det blir mainstream eller ikke? Dette kommer opp til valg, vil du ha mulighet til 3D eller ikke? Hvis du blir tilbydt en oppdatering til systemet som gjør den istand til å kjøre spill i 3D, takker du nei? Det er en latterlig diskusjon du driver og sirkler rundt det enkle faktum at du ikke finner så mye annet å klage på. Kan ikke fordra når "gamere" skal plutselig bry seg om hva som er mainstream og hva alle andre kommer til å syns å kjøpe en å faktisk kjenne etter hva en selv kunne tenke seg. Gaming er egotrip, hvis du blåser i hva som er poppis og mainstream og danner deg din egen smak så får du det mye bedre, men tror ikke det er så mye det det går på som at du bare helst vil rakke ned på ett eller anna. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hvem som gir en faen i om hvor mange det er som har 3DTVer når dette kommer ut? Skal noen ha en gulrot for å kjøpe en 3Dtv så er det jo viktig at det kommer flere produkter med støtte for dette. Og for deg som gamer Hendrikx(ett eller anna), hva har det å si om det blir mainstream eller ikke? Dette kommer opp til valg, vil du ha mulighet til 3D eller ikke? Hvis du blir tilbydt en oppdatering til systemet som gjør den istand til å kjøre spill i 3D, takker du nei? Det er en latterlig diskusjon du driver og sirkler rundt det enkle faktum at du ikke finner så mye annet å klage på. Kan ikke fordra når "gamere" skal plutselig bry seg om hva som er mainstream og hva alle andre kommer til å syns å kjøpe en å faktisk kjenne etter hva en selv kunne tenke seg. Gaming er egotrip, hvis du blåser i hva som er poppis og mainstream og danner deg din egen smak så får du det mye bedre, men tror ikke det er så mye det det går på som at du bare helst vil rakke ned på ett eller anna. Tror du burde se en gang til hva jeg skriver. Sier bare at 3D ikke er mainstream enda. Og at det vil ta lang tid før det er i folks hjem. Og at den vanlige mann i gata ikke kjøper 3D bare fordi Sony sier de har det. Bare det jeg sier. Har heller ikke noe problem med at 3D blir mainstream, sier bare at det ikke blir det enda. Og eneste grunnen til at jeg nevner mainstream, er fordi jeg ikke bare tenker på meg selv. Samtidig sier jeg at de som kjøper 3D TV nå kommer til å bli utrolig skuffa, hvis de forventer Avatar på kino opplegg. Rakker ikke ned på noe som helst. Jeg har bare peil. Og syntes bare 3D TVer ikke er bra nok enda. Tror igjen du må lese hva jeg skriver. Dette handler ikke om playstation. Handler bare om 3D og den nåværende standarden det finnes på TVene. Men hjernen din har tydeligvis oppfattet det jeg skrev på en bisarr måte. Orker dog ikke å krangle om ting som jeg må forklare opp og ned i vinkel til folk som kanskje ikke kan så mye om 3D, og hvordan det fungerer. Uansett, det er så offtopic som det går ann å bli, så tror vi bare lar det ligge. Endret 16. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Vil si at Sony hadde den sterkeste konferansen, var i på lang vei den mest underholdene. Tror jeg ender opp rundt sånn her: Sony: 5 Nintendo: 4 Microsoft: 4/3 Handler bare om 3D og den nåværende standarden det finnes på TVene. Men hjernen din har tydeligvis oppfattet det jeg skrev på en bisarr måte. Helt enig, særlig med tanken på at i land som USA så er fortsatt LCD/Flatskjerm-eiere en minoritet. Og folk flest har ikke råd til det, så det er så langt i fra mainstream som det nesten kan komme. Endret 16. juni 2010 av Erik Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Synest det var en grei konferanse jeg. Høydepunktet var vell GT5 release og psn+. Nå er det vell bare å vente til TGS der de sikkert kommer til å vise frem versus, TLG og forhåpentligvis det nye tales spillet til ps3 :/ kanskje KH3 også da. Kevin Butler børr være programleder neste år.... noen som har fått med seg at hvis man kjøper psn+ abb før en viss dato så får man lbp? ;o Endret 16. juni 2010 av Jikla Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Og larzen, vet ikke hvor mange eksklusive spill du så som ble visst. Altså gameplay. du måtte hatt lave forventninger. bro parten av det folk så frem til, manglet. 3d er fint det og, men blir ikke mainstream for mange for om 5-6 år. Vanlig mann i gata, skifter ikke TVen ofte. Gameplay eller ikke har ikke noe å si for min del, men at dem faktisk viser noe som kommer ekslusivt til sin konsoll er viktig på slike events synes jeg. Hadde vel ikke super høye forventninger og hvor mange ekslusive PS3 hadde i motsetning til X360 i år på sin pressekonferanse er jeg ikke sikker på. Men for min spill smak så synes jeg det var Sony som viste mest ting og ting jeg liker best. Men spillene som var ekslusive som jeg husker var : Killzone 3 LittleBigPlanet 2 Infamous 2 Motorstorm Sly Cooper Collection Gran Turismo 5 Sorcery Time Crisis Twisted Metal PSP: God of War: Ghost of Sparta Patapon 3 Ja fleste av dem viste vi om på forhånd, men det teller ikke synes jeg. Da hadde jo Microsoft omtrent ingen spill å vist da? Siden vi viste om alle utenom 1? Og ang 3D så tror jeg folk kommer til å kaste seg på det ganske fort, folk er GALE etter ny teknologi (bare se iPad) så jeg tror sålenge konsoll eiere vet dem går glipp av 3D i et spill dem eier så drøyter det ikke lenge før dem kjøper nytt. Gamere kommer nok til å pushe MANGE 3D tv'r ut av butikkene fremmover nå. Pokker jeg kjøpte meg nytt tv for noen mnd siden...skal jeg spille Crysis 2 uten 3D? Hell no.... Larzen, de som kjøper konsoller er ikke gamle folk i 20 åra, dessverre. Det er tenåringer som er hovedbasen, de har ikke råd til å kjøpe 3d til 25 000. Jeg kjøpte meg ihvertfall ikke TV til 25k når jeg var 15-16. Jeg mener at det er 35 mill ps3 konsoller ute, jeg mener at et fåtall av de kommer til å være 3d ready. HVa du bruker penger på er totalt unyttig å vite. Skjønner heller ikke hva ipad har med saken å gjøre. Da det er mer Apple som selskap at de er flinke til å skape blest om et produkt. Det er heller ikke ny teknologi... Jeg sier bare at det er lenge før det er mainstream. Er du mainstream, neppe. Les nå ferdig neste gang før du svarer. Og tror ikke folk bare kaster seg på 3d, da det er foreldre som har kontroll på innkjøp osv. Du sier de kaster seg på 3D pga det er ny teknolgi. 3D er ikke noe ny teknolgi. og bare se på konsollene, ps2 selger jo som bare det fortsatt, finnes da nyere teknolgi enn det Og Toman, gir du Sony 6/6 du, sirkenneth var litt skuffa sa han skjønner du Der tar du nok feil henrikrox... Det var en artikel om dette i Vg eller Db for en stund siden men klarte ikke å finne dem i farta. Men fant en eldre artikel fra 2008 og en fersk fra 2010 hos Joystiq.com Hvor den gammle artikelen sier at " Experian pegs Xbox 360 owners at being within the average age range of 35-44, while placing PS3 users as being over 44 on average." Kilde: http://www.joystiq.c...-ps3-consumers/ Den nye artikelen tar ikke for seg så godt alder på X360 vs PS3 spillere men heller konsoll vs Pc spillere og hvor dette står: "This year, the average age of a gamer was 32 compared to last year's age of 31. PC gamers are the oldest, with an average age of 42" Kilde: http://www.joystiq.c...le-gaming-down/ Og som sagt så har Norske aviser skrevet om dette også men klarer ikke å finne det nå, kan ha noe med at klokka er rundt 3 på natta.... Og iPad er et glimrende eksempel på at unge som eldre står i kø i timer/dager for å kjøpe ny teknologi bare den er bra nok og ikke minst hypa nok opp. 3D hypen ser en jo nesten hver dag nå enten det er på tv,aviser,blader,nettet,butikker eller bare ved å gå inn på PSN som 35 mill PS3 eiere gjør før eller siden. Jeg tror konsoller kommer til å hjelpe veldig på å selge flere 3D tver nettopp pga det er eldre med somregel god økonomi som eier en PS3. Sammtlige jeg kjenner som eier en PS3 eller X360 for den saks skyld er over 30, faren min på 52 sitter å spiller Read Dead Redemtion as we speak...(syke gammle mannen). Så jeg er uenig at du er uenig med meg Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Med tanke på at 1/4 PS3-brukere ikke engang har kobla den til internett så tviler jeg sterkt på at jaget for teknologi er utrolig utbredt. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Og slike tall plukker vi frå himmelen, eller har du ei meir truverdig kjelde ? Ikkje det at eg skal tvile på at du har rett, men det hadde vore greit. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Med tanke på at 1/4 PS3-brukere ikke engang har kobla den til internett så tviler jeg sterkt på at jaget for teknologi er utrolig utbredt. Hvis 3/4 har den kobla på nett så vil jeg nå si det er bra oppslutning Nå skrøt Sony av at nye undersøkelser viser at Playstation 3 er den med høyest tilkoblingsprosent av konsollene i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå