Alpha_Male Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Utrolig skuffa. Twisted Metal var en liten trøst, men kom igjen! Hvor er Agent?! Satt og ventet på det hele tiden. Og ikke noe gameplay fra verken iNfamous 2 eler GT5. Uforståelig at Sony klarte å få så lite ut av en 2(!) timers pressekonferanse. Sorcery var ihvertfall en hyggelig overraskelse. Frustrert! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg til November guys Igjen, var usa dato Ps3 er så sonefri som man kan få den, når det gjelder spill. Så who cares? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg synes at Sony gjorde en god figur i dag. Utførelsen minnet meg veldig mye om fjorårets konferanse, men det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. De viste frem en del spennende spill, og Move ser imponerende ut. Absolutt godkjent fra min side. 5/6. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå blir det Live Show @ GameSpot Lenke til kommentar
Bluesummers_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bare jeg som ble ganske skuffa? Massevis av lite kreative oppfølgere jo. Og ingen Lost Guardian :-| Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva er dette med at folk er så skuffet. Synes dette var en veldig bra presentasjon. Sony snakker alltid mye om tall og slikt, men uansett viste de masse bra. Etter min mening var i alle fall dette langt bedre enn MS og Ubisofts konferanser, men ikke helt så bra som Nintendos. Mange spill jeg er skuffet over at vi ikke fikk se noe fra, men satser på at vi får se noe nå som morroa begynner med intervjuer med spillutviklere og alt det der. @Leflus: Helt enig 5/6 fra meg også. Og Kevin Butler er morsom. De skulle hatt ham til å lede konferansen i stedet. ^_^ Endret 15. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Bare jeg som syntes det er rart med GT5, jeg mener Sony står og sier hvor mye serien betyr for de, de sier det kommer ut om måneder, men det eneste vi får se er en trailer. Prologue var bra, men den timelap tingen de gav ut, var jo katastrofe, så begynner å bli nervøs. Og dessverre, ikke noen nye IPs, bare oppfølgere, folk har blitt late. Endret 15. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Bluesummers_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva er dette med at folk er så skuffet. Synes dette var en veldig bra presentasjon. Sony snakker alltid mye om tall og slikt, men uansett viste de masse bra. Etter min mening var i alle fall dette langt bedre enn MS Har det noe å si at den var bedre enn MS sin? Det burde jo tross alt bare mangle. Forøvrig her er IGN live schedule for kvelden. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg mer til imorgen. 2:00 PM Gears of War 3 2:20 PM Fable III 2:40 PM Driver: San Francisco 3:00 PM Crysis 2 3:20 PM Ghost Recon: Future Soldier 3:40 PM Star Wars: The Force Unleashed 2 4:00 PM Madden NFL 11 4:20 PM Sony Move - Tiger Woods PGA Tour 11 4:40 PM NCAA Football 11 5:00 PM EA Sports MMA 5:20 PM Assassin's Creed: Brotherhood 5:40 PM Halo: Reach Masse hjernedød action, og sportsspill. Jaja, jeg kan like det for all del. Kommer helt sikkert til å skaffe SW:TFU2 og Crysis2. http://www.youtube.com/e3 Endret 15. juni 2010 av Bluesummers Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Synes Sony var mye prat og lite å vise fram. Iløpet av 2 timer hadde de bare 3-4 stagedemo's og veldig lite overraskende nytt. Altfor mye prat om 3D og Move, og hvor ble det av first-party spilla ? Endret 15. juni 2010 av Ares Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Har det noe å si at den var bedre enn MS sin? Det burde jo tross alt bare mangle. Nei det har det ikke, ikke sagt det heller jeg. Var bare for å sette det i perspektiv. Hvordan man opplever konferansen kommer jo uansett helt ann på forventningene på forhånd og om du liker de spillene som ble vist eller ikke. Men, i likhet med deg, gleder jeg meg også mest til i morgen. Endret 15. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 En ting Sony kan lære av MS er å kutte ut alt den drit snakken, om at vi har solgt så mye osv. Greit kinect spilla var flaut, men de hadde jo 10-15 stage demos, sony hadde nesten ingen, på 2 timer. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Liste over PSN+ features? http://blog.eu.playstation.com/2010/06/15/playstation-plus-launches-next-week-check-out-what-it%E2%80%99s-all-about/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Sony leverte sterkt i år synes jeg med mange eksklusive spill et veldig bra show og endel overraskelser som nok ingen hadde trodd. Og med endel store titler som får eksklusivt innhold så er det nok mange som vil velge å gå for PS3 utgaven av endel spill fremover. 3D i endel spill var også et stort pluss i boka for Sony og med Move hvor dem viste både casual og noe mer "hardcore" spill så vil jeg si Sony kom mye bedre ut en Microsoft som viste en haug med små casual mini spill. Det ble ikke vist noen "hardcore" spill og ingen store nye spill ble annonsert til å virke med Kinetic. Alt dette kombinert med gale Kevin Buttler på senen så knuste dem både Microsoft og Nintendo i år også. Endret 15. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Alt i alt var den for lang og for mye trailere og ALT for lite gameplay. Det eneste spillet til move som så bra ut var det trollmann spillet, men viss MGS: rising blir styrt med move kan det bli bra. Prisen på move er forresten ingenting å skryte av. La oss si at natal eller kinect koster 150$ som sikkert et over det det egentlig koster så koster move fortsatt mer. Noen spill bruker 2 "Move kontrollere" mens andre bruker 1 "move kontroller" og en av de med joystick på. dvs 50$+50$+30+hvor mye det koster for eyetoy cam som sikkert ikke er mye men det blir fortsatt 130$ for hver spiller. Viss du skal ha mer enn en spiller som jeg vet jeg skal ha. Alt i alt blir dette en dyr pakke, med kinect kan du spille sikkert opp til 4 spillere. Av alt vi har sett hittil må jeg si meg mest spent på move. Det eneste unike med kinect (unntatt det forferdelige navnet) er måten du kan bla i menyer. Vi fikk ikke se noe kinect med fable 3, og jeg er fortsatt forvirret om MGS: rising var et kinect spill eller ikke? Så i år ble nok vinneren av 3 tre store Nintendo pga mye hemmeligheter som de faktisk greide å holde hemmelig helt til showet og den store flausen med zelda kommer jeg aldri til å glemme. Det eneste som fikk meg til å hoppe av glede i år av den korte snutten med halo reach. DET VAR ELSK. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hadde vært flott hvis postet linker på hva presse folk syntes om 3Den i killzone 3, spent på å høre hva de sier. Og larzen, vet ikke hvor mange eksklusive spill du så som ble visst. Altså gameplay. du måtte hatt lave forventninger. bro parten av det folk så frem til, manglet. 3d er fint det og, men blir ikke mainstream for mange for om 5-6 år. Vanlig mann i gata, skifter ikke TVen ofte. kommer aldri hardcore spill til kinect heller, da du ikke har kontroll. Det har da blitt nevnt gang på gang. For meg vant, nintendo helt klart, sony og ms på en jevn andre plass. de skuffet begge utrolig mye. Syntes sony kunne visst mer gameplay og sluttet og bruke en halvtime på dlc til spill. Endret 15. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Bluesummers_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Meget merkelig at folk syns de leverer sterkt fordi de har eksklusive spill? De kan være så ekslusive de bare vil, men når de er enten er ganske kjedelige, ræva eller rett og slett fantastisk lite kreative i form av den 1000 oppfølgeren så gjør ikke det nødvendigvis det til en positiv ting. Lost Guardian som stage demo hadde vært helt ellevilt fett feks iforhold til snork snork GT5: For all del, GT5 blir sikkert bra. Men kanskje påtide starte noe kreativt innen bilspillsjangern. Heldigvis slipper man Fable på PS3 tho, det blir piss det. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Så i år ble nok vinneren av 3 tre store Nintendo pga mye hemmeligheter som de faktisk greide å holde hemmelig helt til showet og den store flausen med zelda kommer jeg aldri til å glemme. Det eneste som fikk meg til å hoppe av glede i år av den korte snutten med halo reach. DET VAR ELSK. Enig, men Microsoft på andre. Kinect ser mye bedre ut enn det jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sony sitter med flere av verdens største spilltitler. Jeg satt ihvertfall med hjertet oppi halsen på slutten her Altfor mye bra som ble vist. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sony får et gammelt Medal of Honour-spill av EA. Hva er det snakk om? Har ikke fulgt med helt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå