Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Sony begynte bra, med killzone 3 og lbp 2 og sorcery, men at de ikke viser noe gameplay av gt5 er så skuff, at jeg har gitt opp det spillet nå.

 

hadde håpet på masse mer gameplay av eksklusive spill, men har vært mest trailere.

 

ikke noe last guardian, ikke noe gameplay av infamous 2, ikke noe gameplay av gt5, ikke noe av the agent.

 

er mest skuffa fordi det begynte så sykt bra, så ble det bare dårlig. ÅRH! :cry:

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en OK konferanse, men jeg syntes det ble litt for kjedelig. Holdt på å duppe av litt innimellom :p Det som gledet meg mest var LBP2. Sorcery så også greit ut. Resten av det som ble vist har jeg egentlig aldri hatt noen interesse av. Men siden Dead Space 2 til PS3 inkluderer Extraction, som igjen støtter Move, så skal det kjøpes på PS3, regner jeg med.

 

Terningkast: 4

Endret av Amored
Lenke til kommentar

At Move fikk en pris. GT5 release. Og Twisted Metal som helt klart var det beste med hele konferansen, er det eneste jeg så på Sony som positivt og samtidig overrasket. Resten var forutsigbart og kjedelig.

 

Om ikke Twisted Metal hadde kommet på slutten, så hadde Sony bånnet E3, mens MS hadde vært i midten og Nintendo øverst. Men TM kom, og da endte Sony og MS jevnt.

 

Det er VELDIG synd at Sony har tråkket i dritten til MS. De fokuserer alt for mye på "eksklusive" dealer om alt mulig. Som jeg er veldig skuffet over. Sony gikk fra å få til noe nytt innen spillbransjen til å fokusere på dill dall eksklusive. Uff.

Lenke til kommentar

Igjen de som nevner release date av gt5, de var bare amerika release date, de sa ingen ting om europa.

 

Men enig at sorcery så fett ut.

 

Bare når Ms ikke infridde, så håpet jeg Sony skulle prestere og vise masse gameplay av spill, men de skuffet jo bare mer enn MS.

 

Når de igjen viser trailer av gran turismo 3 året på rad må jeg bare le. Det skal liksom være i butikkene om noen måneder. Men gameplay får vi ikke sett.

 

Syntes egentlig Kevin butler var det beste med konferansen, det sier vel sitt. Er så mange spill jeg var helt sikkert på skulle ble vist, men det ble de ikke. Til og med last guardian var jo på e3 i fjor.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

GT5 intriserer meg veldig lite da jeg etter Prologue ble litt skuffa. Så jeg skaffa heller Forza 3. Å Digital Playground virker utsette spillet igjen, nå for 3D!? Faen skjer med dette 3D-greiene, fungerte kanskje på Killzone 3 men blir bare unødvendig på GT5. Er veldig mange som har kjøpt PS3 veldig mye for bare Gran Turismo selv her i Norge, så jeg forstår at de blir sinte når DP gang på gang utsetter GT5.

 

Twisted Metal var jeg forberedt på kom tilbake, og det var høydepunktet for min del siden jeg elsket den serien på PS1 og PS2. Så det blir et kjøp på dag 1.

 

Move(og Kinect for den skyld) er noe jeg virkelig skal vente med til jeg ser en pris. Move skuffet egentlig ikke, men jeg følte jeg ikke hadde noe grunn for å "løpe å kjøpe".

Lenke til kommentar

GT5 intriserer meg veldig lite da jeg etter Prologue ble litt skuffa. Så jeg skaffa heller Forza 3. Å Digital Playground virker utsette spillet igjen, nå for 3D!? Faen skjer med dette 3D-greiene, fungerte kanskje på Killzone 3 men blir bare unødvendig på GT5. Er veldig mange som har kjøpt PS3 veldig mye for bare Gran Turismo selv her i Norge, så jeg forstår at de blir sinte når DP gang på gang utsetter GT5.

 

Twisted Metal var jeg forberedt på kom tilbake, og det var høydepunktet for min del siden jeg elsket den serien på PS1 og PS2. Så det blir et kjøp på dag 1.

 

Move(og Kinect for den skyld) er noe jeg virkelig skal vente med til jeg ser en pris. Move skuffet egentlig ikke, men jeg følte jeg ikke hadde noe grunn for å "løpe å kjøpe".

Hvem er Digital Playground? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...