Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi får se noe til det ekslusive tales spillet som kommer til ps3. Eller kanskje de viser det på tgs.. Klonoa 3 til ps3 hadde også vært velkommen, savner klonoa :c Får sikkert masse nyheter om lbp 2, infamous 2, socom + move og 3d crap. Håper for guds skyld de viser versus gameplay :]

 

Nomura har sagt han vil lage 3 kingdom hearts spill til, før han begynner på kh 3....håper jeg har lest feil :c

 

Lokalisering av vesperia i vesten eller ico/sotc remake er også noe jeg håper på.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Nesten pinlig at dem viste bare en replay trailer av Gran Turismo 5 etter alle disse årene. Tror dem sliter veldig. Gran Turismo er jo flere generasjoner unna dagens bilspill som Grid.

Ihvertfall utifra GT: Prologue å dømme, handlinga på bilen til fysikken til lydene er helt bak mål. Og det at dem ikke tør å vise noe gameplay enda, ikke 2 sekund engang får meg til å tro at det er dårlig utenom grafikken.

Lenke til kommentar

Lokalisering av vesperia i vesten eller ico/sotc remake er også noe jeg håper på.

Ja, jeg også. Har alt i alt store forhåpninger til Sonys pressekonferanse. Håper ikke de går samme vei som MS og bare viser frem Move ting, eller hvis de gjør det at det blir noe mer spillfokusert enn det vi fikk se til Kinect.

 

FF XIII Versus og GT 5, i tilleg til mye mer er også blandt tingene jeg håper å se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...