Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 You say what? Tror du ikke på selv engang Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg trur ikke på selv at Alan Wake med sine teksturer så ut som et PS2 spill? Om det er det du mente, så jo. Det så helt jævlig ut til tider, og på sitt beste så så det heller ikke noe spesielt bra ut. Endret 14. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg trur ikke på selv at Alan Wake med sine teksturer så ut som et PS2 spill? Om det er det du mente, så jo. Det så helt jævlig ut til tider, og på sitt beste så så det heller ikke noe spesielt bra ut. Da tror jeg du har glemt hvordan PS2 spill generelt så ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Da trur jeg ikke du har spilt de riktige PS2 spillene. GoW 2 ser bedre ut enn det værste på Alan Wake! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Da tror jeg du enten har glemt hvordan GoW2 så ut på PS2, ellers så har du spilt remaken. GoW2 sin grafikk var ikke SÅ bra. Orker ikke mer nå, vi får være enige om å være uenige Endret 13. juni 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Sony har annonsert virkelig mange spill FØR E3. inFamous 2, Killzone 3, LittlebigPlanet 2, Motorstorm 3... Har hørt en spennende teori om dette, at Sony prøver å få folk psyched til deres konferanse. Det fungerer jo, forsåvidt, jeg er mer spent nå enn før! Hva tror dere? Tror dere Sony gjør det for å skape blest om konferansen, eller tror dere at de "rydder" unna vei for noe enda større? I så fall: hva? De kan umulig ha noen store overraskelser på lur nå... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det hadde vært spennende om det kom en eller flere store overraskelser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor gidder dere å diskutere når den/dem dere diskuterer med er bare ute etter å spre kvalme? En kunne komme med harde fakta og slenge det i fjeset på disse menneskene og dem hadde avvist det da dem har sine meninger som ikke henger helt med i virkeligheten. Synes vi kan diskutere Sony sin E3 event her slik... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Rykte om 500GB PS3 inkl. Move LINK Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Gleder meg mest fra denne fronten fordi jeg vil ha mer eksklusive spill til min PS3!!! Vet di holder den kvaliteten jeg ønsker å ha Endret 14. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det hadde vært fantastisk å fått en dato på The Last Guardian + en ny, liten trailer av den Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg håper virkelig at SE lar FF vs 13 være på ps3.mest pga grafikken som blir pressa til max,hvis de da velger og ta til x-box blir det ikke like bra.Håper virkelig at GT5,DMC5,Onimusha 5,ff vs 13 og muligens NG3 blir annonsert.Ser intressant ut det last guardian spillet,regner med det kommer til å bli slik som heavy rain. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gleder meg til i morgen Alltid sommerfugler i magen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal følge med i morgen på SONY. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Slettet en lang rekke usaklige, trollete innlegg. Hold dere for til tema, og følg retningslinjene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja da er det Sony og Nintendo sin tur idag da, gleder meg veldig til å se hva begge har å vise frem iår! Håper Sony viser mye av Move og at vi får se spill med litt mer handling en hva MS viste til Kinect igår. Ikke så mange timer igjen nå til galskapen starter igjen Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ja da er det Sony og Nintendo sin tur idag da, gleder meg veldig til å se hva begge har å vise frem iår! Håper Sony viser mye av Move og at vi får se spill med litt mer handling en hva MS viste til Kinect igår. Ikke så mange timer igjen nå til galskapen starter igjen Håper Nintendo og Sony har litt mer ess i ermet, gårsdagen var ganske tam når det kom til interessante overraskelser. Endret 15. juni 2010 av Ares Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg håper Sony bruker mindre tid med Move enn det MS gjorde med Kinect. Det ble litt småkjedelig til slutt. Vil heller se flere skikkelige spill. Agent, LittleBigPlanet 2, Killzone 3, Last Guardian osv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Denne pakken blir nok vist på Sony sin pressekonferanse! http://www.joystiq.com/2010/06/14/sly-cooper-collection-coming-to-ps3-in-hd-and-3d/ Og kansje Sly 4 er in the works, er lov til å håpe!! :D Endret 15. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det hadde vært fantastisk å fått en dato på The Last Guardian + en ny, liten trailer av den Egentlig det som står øverst for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå