Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur ikke på selv at Alan Wake med sine teksturer så ut som et PS2 spill? Om det er det du mente, så jo. Det så helt jævlig ut til tider, og på sitt beste så så det heller ikke noe spesielt bra ut.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Sony har annonsert virkelig mange spill FØR E3. inFamous 2, Killzone 3, LittlebigPlanet 2, Motorstorm 3... Har hørt en spennende teori om dette, at Sony prøver å få folk psyched til deres konferanse. Det fungerer jo, forsåvidt, jeg er mer spent nå enn før! Hva tror dere? Tror dere Sony gjør det for å skape blest om konferansen, eller tror dere at de "rydder" unna vei for noe enda større? I så fall: hva? De kan umulig ha noen store overraskelser på lur nå...

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder dere å diskutere når den/dem dere diskuterer med er bare ute etter å spre kvalme? En kunne komme med harde fakta og slenge det i fjeset på disse menneskene og dem hadde avvist det da dem har sine meninger som ikke henger helt med i virkeligheten.

Synes vi kan diskutere Sony sin E3 event her slik...

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at SE lar FF vs 13 være på ps3.mest pga grafikken som blir pressa til max,hvis de da velger og ta til x-box blir det ikke like bra.Håper virkelig at GT5,DMC5,Onimusha 5,ff vs 13 og muligens NG3 blir annonsert.Ser intressant ut det last guardian spillet,regner med det kommer til å bli slik som heavy rain.

Lenke til kommentar

Ja da er det Sony og Nintendo sin tur idag da, gleder meg veldig til å se hva begge har å vise frem iår!

Håper Sony viser mye av Move og at vi får se spill med litt mer handling en hva MS viste til Kinect igår. Ikke så mange timer igjen nå til galskapen starter igjen :)

Lenke til kommentar

Ja da er det Sony og Nintendo sin tur idag da, gleder meg veldig til å se hva begge har å vise frem iår!

Håper Sony viser mye av Move og at vi får se spill med litt mer handling en hva MS viste til Kinect igår. Ikke så mange timer igjen nå til galskapen starter igjen :)

Håper Nintendo og Sony har litt mer ess i ermet, gårsdagen var ganske tam når det kom til interessante overraskelser.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...