Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mye jeg ser så veldig fram til. Oppfølgerene kommer stort sett ifra spill som jeg ikke er sånn super interessert i. Infamous spilte jeg aldri, LBP var greit men jeg vet ikke helt. Killzone 3 har jeg heller aldri spilt men liker ikke helt grafiske stilen.

Ser mest fram til The Last Guardian, Evt. info om Uncharted 3, men mest av alt FFXIV er det jeg venter mest på at skal bli presentert på E3.

Avsløring om Ico SotC i HD hadde vært som en jævla fin drøm forøvrig.

Tipper vi får se FFXIII Versus bli annonsert som multiplatform, noe som ikke jeg ser på som ønskelig i det hele tatt. Spillet har vært såpass lenge i produksjon og frykter at de vil begynne å f.eks kutte ut innhold for å gjøre versjonene like. Skal spillet første bli multiconsole ønsker jeg heller at spillet bør ferdigproduseres først for ps3, deretter blir portet over.

Lenke til kommentar

Vil se gameplay fra spill som:

Last Guardian

Infamous 2

Killzone 3

Little Big Planet 2

Metal Gear Solid Rising

Håper på annonsering av:

ICO/SOTC HD utgave

Uncharted 3 (ev. Jak 4)

Kingdom Hearts 3

PSP 2

Ser virkelig fram mot pressekonferansen, og synes at Sony har hatt de beste og mest interessane pressekonferansene på E3 de siste årene!

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Jeg begynner å griner viss Kingdom Hearts 3 hadde blitt annonsert til Playstation 3 :D

Når forgjengerene er så magiske og eventyrsfulle og så fordømt nedskrytt, de spillene der er 9.5 spill i øynene mine lett!!!! Gåsehud og Disney er oppskrift til magi!

Lenke til kommentar

Jeg kan ike helt se hva slags spill det skulle vært i Kingdom Hearts serien. Vi har Birth By Sleep, Kingdom Hearts, 258/2 Days og Kingdom Hearts 2. Så hva skulle de nye spillene være? Hvor på tidsskalaen skulle de være lurer jeg på da?

Vent vent! Kanskje et spill som baserer seg på da Leon og gjengen måtte flykte fra Radiant Garden og kom til Traverse Town. Det som skjedde mellom Birth By Sleep og det første Kingdom Hearts.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med dere begge. Jeg vil heller se et multiplatformspill enn et eksklusivt spill, men jeg klarer også å se det at det er de eksklusive som skaper konkurranse i markedet og som til slutt kommer oss forbrukere til gode.

Lenke til kommentar

Det er de eksklusive spillene som presser grenser og gir ihvertfall meg de største spillopplevelsene! Selvsagt har noen multiplattformspill også gitt meg masse glede, men ikke på langt nær som de eksklusive spillene har gjort (og da spesielt på PS3 og Nintendo Wii).

Lenke til kommentar

Fordelen med å utvikle spesifikt for en plattform (Konsoll) er att man har muligheten for å utnytte maskinvarekapasiteten til det maksimale og her ser vi klart att PS3 er en kraftigere maskin kontra de to andre. Ulempen med å bare utvikle til en konsoll er att inntektspotensiale til produktet blir svekket. For en tredjeparts utvikler er dette en sjanse som veldig få våger å begi seg utpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...