ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) I kjølvannet av Lakus' tråd som ble opprettet tidligere i dag for Microsofts E3 presentasjon, valgte jeg å lage en Sony "klone" selv. Her diskuterer vi rundt Sonys konferanse i forkant, og mens presentasjonene foregår, kan vi også ytre våre meninger om disse. Hele sulamitten tar sted Tirsdag 15. juni, kl 21:00. For de uinnvidde er E3 verdens største spillmesse, hvor utviklere årlig kan vise frem sine nyeste spill, eller nyeste hardware. De største konsollprodusentene, Sony, Microsoft og Nintendo, har hver sine konferanser, og det er ofte her de virkelig store avsløringene kommer, som et resultat av gigantenes knivkamp om å være den beste. Men, som sagt, det er Sony som skal diskuteres i denne tråden. Om du vil få med deg hva som skjer på E3, kan du få med deg dette live på disse sidene: Live Feeds for kvelden over alle kvelder Linkene vil bli oppdatert i god tid før showet starter . . Live Blogger for den som ikke streamer Linkene vil bli oppdatert i god tid før showet starter G4tv Dagbladet Joystiq Hele tråden vil oppdateres når jeg finner nyheter, andre streams, fikser penere utseende, og så videre. Send meg en PM om du har noen forslag! Endret 15. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Datoen? Tid? Endret 6. juni 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tror det skal være Tirsdag 15. juni, kl 20:30. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Selvsagt, jeg hadde faktisk tenkt til å legge til dette, men enkelte plikter fikk meg til å måtte forlat tråden litt. Det kommer opp i førstepost straks. Det er forsåvidt klokken 21:00, ikke 20:30, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Leste i et intervju at Sly 4 skulle bli vist fram på E3, dette intervjuet finner jeg ikke igjen nå - så tviler på at det var så veldig sant, men det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Vel, det har kommet drøssevis med hint fra Sucker Punch om at vi får en oppfølger, så jeg krysser fingre og tær om at dette er sant! Skulle tro jeg hadde vokst fra serien nå, men jeg spilte seinest i år gjennom treeren i serien, og koste meg gløgg med det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tviler på det, nå som Infamous 2 har blitt annonsert. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Håper att Sony`s E3 konferanse på når vi får spilt GT 5 ellers blir vell veldig mye av oppfølgersirkuset som Sony har lagt opp til vist frem og da tenker jeg på K3, Infamous 2, Uncharted 3 osv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Tviler på det, nå som Infamous 2 har blitt annonsert. Tja, når en oppfølger som kommer så tett etter forgjengeren lages, trenger grafikkmotoren ofte bare å pusses litt på, og dermed er tonnevis av jobb ferdiggjort. I tillegg bruker man litt designvalg og lignende som man brukte i eneren, og dermed er masse tenking unnalagt. Jeg tror dermed at det er mulig at middels store Sucker Punch vil være i stand til å ha jobbet på to prosjekter de siste årene. Men for all del, jeg føler meg ikke sikker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg forventer mye snacks fra SONY sin del. SONY sin konferanse er den jeg ser mest frem til. Hvert år gidder jeg ikke se på det Live og bare følger med på sider rundt omkring. Kanskje jeg skal følge med live i år? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Synes det er bra at det kommer oppfølgere til Sony spill siden de holder høy kvalitet i gameplay og teknologisk overlegen grafikk . Jeg håper på mer info om Last Guardian, Killzone 3 trailer, mer fra Little Big Planet 2, Gran Turismo 5 dato og en skikkelig teaser fra Infamous 2!!! Endret 6. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg vil ha info om de spillene Square Enix har på tapetet. Little Big Planet 2 kanskje og i hvertfall The Last Guardian. Hadde vært spennende med noen nye spill vi ikke har sett før også. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om sonys spill holder høy kvalitet eller ei avhenger vell egentlig om hvilke øyne som ser det. Vill man se kvalitet så ser man kvalitet, vill man se søppel så ser man søppel. Releasedato på GT 5 takk resten kan ta seg en pølse Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg håper bare at vi får se noe mer av The Last Guardian. Den første traileren fikk meg evig interessert og det ser sært nok ut til å være noe helt for seg selv. Ellers er vel Uncharted 3 noe jeg ikke hadde hatt noe imot om hadde dukket opp, men jeg er litt i tvil på om vi får høre noe særlig mer enn at det kommer, om det blir nevnt overhodet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har det blitt bekreftet at ICO/SotC kommer i oppusset versjon, eller er det noe som kan bli bekreftet på E3? Ellers ønsker jeg å se mer av The Last Guardian, aller helst gameplay. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om sonys spill holder høy kvalitet eller ei avhenger vell egentlig om hvilke øyne som ser det. Vill man se kvalitet så ser man kvalitet, vill man se søppel så ser man søppel. Releasedato på GT 5 takk resten kan ta seg en pølse Wo0t? Det er da ingen subjektiv mening på hva som er kvalitet eller ikke. Om et spill har god grafikk, og flyter bra, og har riktig lengde. Så er jo kvaliteten god. Mens et spill med masse framedrops, slitne teksturer i en ultralineært spill, skriker ikke akkurat kvalitet lang vei. Jeg veit det var et helt elendig eksempel, men trur de fleste skjønner hva jeg mener. For et herlig vær nå! Om dere ikke sitter ute med laptopen som meg nå, så bør dere pelle dere ut. For dette er grillvær deluxe! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gameplay, historie osv er jo også en del av kvaliteten imho, og det er definitivt subjektivt. Selvfølgelig kan det rent tekniske være kjempebra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kvalitet er vel noe av det mest subjektive som eksisterer her i verden, til og med grafikk er subjektivt. Enkelte nostalgia-fans liker å spille spill hvor hver karakter består av 12 piksler, framfor spill som har tusen ganger så mange. Dette er selvsagt diskuterbart, jo høyere oppløsning, jo "bedre" grafikk har spillet (sett i ordets vanligst brukte mening). Men hvor godt et spill er er udiskutabelt subjektivt. Om noen synes at Transformers: The Game (see what I did there?) er det beste spillindustrien har spyttet ut, så er det faktisk deres mening, uansett hvor uenige vi som har Portal eller Final Fantasy VII som favorittspill skulle være. Men, vi kan egentlig forsegle den diskusjonen nå, dette er feil tråd å ta opp emnet i. Om dere vil diskutere videre, start en ny tråd Endret 6. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kvalitet er vel noe av det mest subjektive som eksisterer her i verden, til og med grafikk er subjektivt. Enkelte nostalgia-fans liker å spille spill hvor hver karakter består av 12 piksler, framfor spill som har tusen ganger så mange. Dette er selvsagt diskuterbart, jo høyere oppløsning, jo "bedre" grafikk har spillet (sett i ordets vanligst brukte mening). Men hvor godt et spill er er udiskutabelt subjektivt. Om noen synes at Transformers: The Game (see what I did there?) er det beste som spillindustrien har spyttet ut, så er det faktisk deres mening, uansett hvor uenige vi som har Portal eller Final Fantasy VII som favorittspill skulle være. Men, vi kan egentlig forsegle den diskusjonen nå, dette er feil tråd å ta opp emnet i. Om dere vil diskutere videre, start en ny tråd Shampooooooo, din lille snik. Hva som er kvalitet og ikke kan diskuteres til det uendelige. Har det blitt bekreftet at ICO/SotC kommer i oppusset versjon, eller er det noe som kan bli bekreftet på E3? Ellers ønsker jeg å se mer av The Last Guardian, aller helst gameplay. Jeg håper inderlig at det er sant at ICO og Shadow of the Colossus kommer i opppusset utgave. Kanskje som en bonus sammen med The Last Guardian? Endret 6. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kanskje det vil følge med i en eventuell CE av TLG? Eller kanskje det vil bli som GoW Collection der det blir solgt seperat noen lunde samtidig som TLG kommer. Blir ivertfall spennende å se om Sony bekrefter det. Jeg skal lett ha det om det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå