Gå til innhold

E3 2010 - Sonys pressekonferanse

Anbefalte innlegg

I kjølvannet av Lakus' tråd som ble opprettet tidligere i dag for Microsofts E3 presentasjon, valgte jeg å lage en Sony "klone" selv. Her diskuterer vi rundt Sonys konferanse i forkant, og mens presentasjonene foregår, kan vi også ytre våre meninger om disse. Hele sulamitten tar sted Tirsdag 15. juni, kl 21:00.

For de uinnvidde er E3 verdens største spillmesse, hvor utviklere årlig kan vise frem sine nyeste spill, eller nyeste hardware. De største konsollprodusentene, Sony, Microsoft og Nintendo, har hver sine konferanser, og det er ofte her de virkelig store avsløringene kommer, som et resultat av gigantenes knivkamp om å være den beste. Men, som sagt, det er Sony som skal diskuteres i denne tråden.

Om du vil få med deg hva som skjer på E3, kan du få med deg dette live på disse sidene:

Live Feeds for kvelden over alle kvelder

• Linkene vil bli oppdatert i god tid før showet starter

gt-feed.jpg
    .
    gs-feed.jpg

ign-feed.jpg
    .
    g4-feed.jpg

Live Blogger for den som ikke streamer

• Linkene vil bli oppdatert i god tid før showet starter

Hele tråden vil oppdateres når jeg finner nyheter, andre streams, fikser penere utseende, og så videre. Send meg en PM om du har noen forslag!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på det, nå som Infamous 2 har blitt annonsert.

Tja, når en oppfølger som kommer så tett etter forgjengeren lages, trenger grafikkmotoren ofte bare å pusses litt på, og dermed er tonnevis av jobb ferdiggjort. I tillegg bruker man litt designvalg og lignende som man brukte i eneren, og dermed er masse tenking unnalagt. Jeg tror dermed at det er mulig at middels store Sucker Punch vil være i stand til å ha jobbet på to prosjekter de siste årene. Men for all del, jeg føler meg ikke sikker.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at det kommer oppfølgere til Sony spill siden de holder høy kvalitet i gameplay og teknologisk overlegen grafikk :).

Jeg håper på mer info om Last Guardian, Killzone 3 trailer, mer fra Little Big Planet 2, Gran Turismo 5 dato og en skikkelig teaser fra Infamous 2!!! :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg håper bare at vi får se noe mer av The Last Guardian. Den første traileren fikk meg evig interessert og det ser sært nok ut til å være noe helt for seg selv. Ellers er vel Uncharted 3 noe jeg ikke hadde hatt noe imot om hadde dukket opp, men jeg er litt i tvil på om vi får høre noe særlig mer enn at det kommer, om det blir nevnt overhodet.

Lenke til kommentar

Om sonys spill holder høy kvalitet eller ei avhenger vell egentlig om hvilke øyne som ser det. Vill man se kvalitet så ser man kvalitet, vill man se søppel så ser man søppel.

Releasedato på GT 5 takk resten kan ta seg en pølse

Wo0t? Det er da ingen subjektiv mening på hva som er kvalitet eller ikke. Om et spill har god grafikk, og flyter bra, og har riktig lengde. Så er jo kvaliteten god. Mens et spill med masse framedrops, slitne teksturer i en ultralineært spill, skriker ikke akkurat kvalitet lang vei. Jeg veit det var et helt elendig eksempel, men trur de fleste skjønner hva jeg mener.

For et herlig vær nå! Om dere ikke sitter ute med laptopen som meg nå, så bør dere pelle dere ut. For dette er grillvær deluxe!

Lenke til kommentar

Kvalitet er vel noe av det mest subjektive som eksisterer her i verden, til og med grafikk er subjektivt. Enkelte nostalgia-fans liker å spille spill hvor hver karakter består av 12 piksler, framfor spill som har tusen ganger så mange. Dette er selvsagt diskuterbart, jo høyere oppløsning, jo "bedre" grafikk har spillet (sett i ordets vanligst brukte mening). Men hvor godt et spill er er udiskutabelt subjektivt. Om noen synes at Transformers: The Game (see what I did there?) er det beste spillindustrien har spyttet ut, så er det faktisk deres mening, uansett hvor uenige vi som har Portal eller Final Fantasy VII som favorittspill skulle være.

Men, vi kan egentlig forsegle den diskusjonen nå, dette er feil tråd å ta opp emnet i. Om dere vil diskutere videre, start en ny tråd ;)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Kvalitet er vel noe av det mest subjektive som eksisterer her i verden, til og med grafikk er subjektivt. Enkelte nostalgia-fans liker å spille spill hvor hver karakter består av 12 piksler, framfor spill som har tusen ganger så mange. Dette er selvsagt diskuterbart, jo høyere oppløsning, jo "bedre" grafikk har spillet (sett i ordets vanligst brukte mening). Men hvor godt et spill er er udiskutabelt subjektivt. Om noen synes at Transformers: The Game (see what I did there?) er det beste som spillindustrien har spyttet ut, så er det faktisk deres mening, uansett hvor uenige vi som har Portal eller Final Fantasy VII som favorittspill skulle være.

Men, vi kan egentlig forsegle den diskusjonen nå, dette er feil tråd å ta opp emnet i. Om dere vil diskutere videre, start en ny tråd ;)

Shampooooooo, din lille snik. :angry:

Hva som er kvalitet og ikke kan diskuteres til det uendelige.

Har det blitt bekreftet at ICO/SotC kommer i oppusset versjon, eller er det noe som kan bli bekreftet på E3? Ellers ønsker jeg å se mer av The Last Guardian, aller helst gameplay.

Jeg håper inderlig at det er sant at ICO og Shadow of the Colossus kommer i opppusset utgave. Kanskje som en bonus sammen med The Last Guardian?

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...